Branch Paperless
Vandaag de dag verwachten klanten van hun bank meer dan alleen een goede service. Ze verwachten dat een financiële dienstverlener efficiënt en verantwoord te werk gaat en dat persoonlijke gegevens goed beveiligd zijn.
Veel banken verwerken documenten zoals hypotheek- of leningaanvragen handmatig. Dat zorgt voor risico's op het gebied van informatiebeveiliging.
Met hulp van Ricoh kunnen banken hun workflow digitaliseren en documentbeheer verbeteren. Documenten worden gedigitaliseerd en vervolgens in een elektronische goedkeuringsprocedure opgenomen, zodat ze snel en veilig gedownload kunnen worden vanaf goedgekeurde locaties.
Dankzij Ricoh's oplossingen kunt u verspreid over meerdere kantoren en vestigingen een consistent en soepel proces voor documentbeheer implementeren, inclusief indexeren en archiveren. Zo is uw personeel minder tijd kwijt aan administratie en weet u zeker dat de organisatie volledig controleerbaar is en voldoet aan wet- en regelgeving.
- De voordelen
-
Ricoh's dienstverlening bestaat uit een volledige oplossing waarmee u uw processen voor documentbeheer optimaliseert.
Met deze oplossing kunt u:
- Het risico op fouten en inefficiëntie als gevolg van zoekgeraakte documenten verlagen
- Uw documentprocessen optimaliseren zodat u uw klanten een betere service kunt bieden
- Sneller intern communiceren en vragen beantwoorden
- De exploitatiekosten verminderen door uw administratieve processen te vereenvoudigen
- Naleving van wet- en regelgeving verbeteren met behulp van een transparant, gemakkelijk te herleiden proces voor documentbeheer