Global Clariti Dashboard
Het intuïtieve Ricoh Global Clariti dashboard is een essentieel onderdeel van onze Managed Document Services. Het is een krachtige productiviteitstool die gecentraliseerd beheer van documentprocessen in uw totale machinepark mogelijk maakt.
Deze schaalbare, cloudbased tool is uw centrale interface voor beheer en rapportage van documentenworkflow en apparaatgebruik. Zelfs wanneer er sprake is van meerdere merken, leveranciers en verschillende locaties.
- De voordelen
-
Met de Ricoh Global Clariti-tool kunt u:
- Tijdverslindende, papieren processen te vervangen
- Eenvoudig bestanden delen en snelle accordering van aanvragen faciliteren
- Real-time inzicht krijgen in de status van uw machinepark en alle apparatuur volgen van installatie tot verwijdering
- Gegevens analyseren en rapporten genereren voor evaluatie van prestaties en productiviteit van apparatuur
- Serviceverzoeken vereenvoudigen, onder meer door online registratie van serviceaanvragen
- De hoeveelheid verbruiksartikelen op peil houden, door actueel en helder inzicht in de voorraad. Inzicht te krijgen in uw voorraad consumables, om zo te kunnen verzekeren dat die op peil blijft