Verbind medewerkers, werkplekken en ervaringen
Als organisatie sta je voor de uitdaging om hybride werken doorlopend te optimaliseren. En om de werkomgeving hier volledig op in te richten.
Met RICOH Spaces maak je dit mogelijk. Hiermee boeken medewerkers eenvoudig een werkplek, parkeerplek of vergaderruimte. Terwijl je als organisatie het aantal werkplekken, ruimtes en parkeerplekken eenvoudig beheert en inzicht krijgt in het kantoorgebruik. Je beschikt over een dynamisch platform waarmee je hybride werken maximaal faciliteert.
- Gebruiksvriendelijk ontwerp
- Wereldwijd toepasbaar en in meerdere talen beschikbaar
- De nieuwste cloudtechnologie waarmee het platform schaalbaar wordt
- Uitgebreide gegevensverzameling stelt je in staat om de werkplekervaring doorlopend te optimaliseren
- Profiteer van partnerintegraties met Ricoh als centraal aanspreekpunt
Eén platform met oneindige mogelijkheden voor een geoptimaliseerde werkomgeving
-
(Vergader)ruimtes en werkplekken reserveren
-
Data-analyse en -inzichten
-
Bewegwijzering
-
Bezoekersbeheer
-
Assetmanagement
-
Add-on voor milieu en bezetting via IoT-sensoren
-
Issue management
(Vergader)ruimtes en werkplekken reserveren
Versoepel de werkdag van je medewerkers
- Boek gekoppelde vergaderruimtes in één keer
- Beheer bezoekers binnen dezelfde workflow
- Vraag services aan tijdens het boeken, zoals catering
- Beveilig belangrijke vergaderruimtes met authenticatie
- Zoek ruimtes met specifieke functies (via de webbrowser of plattegrond)
Gebruik de 'verberg mijn naam'-functie om de privacy te waarborgen
Data-analyse en -inzichten
Benut je werkplekgegevens
Bewegwijzering
Optimaliseer de werkomgeving met interactieve 3D-bewegwijzering
Bezoekersbeheer
Efficiënt, digitaal bezoekersbeheer
Assetmanagement
Altijd zicht op je bedrijfsmiddelen
- Lokalisering van bedrijfsmiddelen: visualiseer bedrijfsmiddelen op digitale plattegronden, voor eenvoudige identificatie via geïntegreerde bewegwijzering.
- Registratie van bedrijfsmiddelen: scan barcodes om bedrijfsmiddelen te registreren met bestaande assetlabels.
- Metadata van bedrijfsmiddelen: sla essentiële informatie op, zoals serienummers, modellen en eigendomsrechten.
- Integratie van technisch issue management: synchroniseer met de issue management-module om incidenten met bedrijfsmiddelen af te handelen.
Add-on voor milieu en bezetting via IoT-sensoren
Slimmere werkomgeving
- Krijg realtime inzicht in het aantal personen op plattegronden
- Annuleer vergaderruimtes automatisch als deze 10 minuten voor aanvang niet bezet zijn
- Monitor de CO2-uitstoot en beheer het energieverbruik efficiënt, en bevorder zo de duurzaamheid van je werkomgeving
- Vergelijk hoe medewerkers bureaus en ruimtes reserveren en gebruiken
- Bekijk of vergaderruimtes langer worden gereserveerd dan nodig is. En of de grootte van de ruimte volstaat voor het aantal deelnemers. Verbeter op basis van deze informatie de efficiency van je vergaderruimtes.
Issue management
Zorg voor een soepel gebruik van ruimtes en werkplekken
Ervaar RICOH Spaces in de praktijk
Meld je aan voor een gratis proefperiode en ontdek hoe een Workplace Management Platform de werkplekervaring van jouw medewerkers verbetert.