Ricoh viert belangrijke verkopen en uitstekende bezoekersbetrokkenheid op FESPA
Tous ces systèmes et solutions ont servi à créer le Bianchi Corner, une simulation en pop-up d'un magasin type de la marque italienne de vélos de compétition qui n'a pas manqué d'attirer les regards. L'espace tout entier regorgeait d'impressions Ricoh, allant des panneaux d'affichages aux revêtements de sols, en passant par les t-shirts et découpes Forex. Un point fort du dernier jour de l'exposition fut l'attribution d'un modèle premium de vélo électrique Bianchi à Alessandro Manes, directeur de Aleph en Italie.
| Over Ricoh |
Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.
In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).
Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.
© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.