Ricoh se prépare à lancer à ISE 2016 sa plus grande gamme de nouveaux produits de Communications Services
01.02.2016

Ricoh lanceert zijn grootste assortiment van nieuwe Communication Services producten op ISE 2016

Interactieve whiteboards, projectoren en videoconferentiesystemen van de volgende generatie worden voorgesteld in Amsterdam
Vilvoorde, 01 februari 2016 – Technologiespecialist Ricoh zal zijn grootste reeks van nieuwe producten en mogelijkheden binnen Communication Services voorstellen op ‘s werelds grootste AV-beurs, ISE (9-12 februari in het congres- en beurscomplex RAI Amsterdam).

Ricoh nam verleden jaar voor het eerst deel aan het evenement. Sindsdien heeft Ricoh zijn expertise en aanbiedingen binnen Communication Services nog meer uitgebreid om tegemoet te komen aan de vraag van de digitaal ontwikkelde werknemers in Europa. Omdat steeds meer professionals informatie op aanvraag nodig hebben, deze moeten samenvoegen en delen – waar ze zich ook bevinden – heeft Ricoh oplossingen ontwikkeld voor geavanceerd werken op afstand en over de grenzen heen.

Ricoh zal op het evenement ook zijn Connect & Collaborate aanbieding in de verf zetten. Met deze oplossing kunnen bedrijven effectief en efficiënt samenwerken binnen hun bedrijfsactiviteiten terwijl het proces van inkoop, levering, beheer en ondersteuning van hun visuele communicatieoplossingen wordt gestroomlijnd.

De beursstand van Ricoh op ISE 2016 zal bijna twee keer groter zijn dan die van verleden jaar. Op stand B135 in Hall 9 van de Unified Communications zone zullen ervaren vertegenwoordigers de productportfolio en complete AV-oplossingen van de Ricoh Connect & Collaborate aanbieding uit de doeken doen. Ook technologieën zoals de interactieve whiteboards, projectoren en videoconferentiesystemen van de volgende generatie zullen er voorgesteld worden.

Eric Gryson, CEO Ricoh Belgium & Luxembourg zegt: “Vandaag verwachten werknemers heel veel van hun werkgever en ze willen vooral toegang tot krachtige technologieën zodat ze flexibele en mobiele werkpatronen kunnen volgen. Uit recent door Ricoh gesponsord onderzoek blijkt dat 73 % van generatie Z – mensen die nu 19 jaar of jonger zijn – denkt dat hun toekomstige werkgever in hun behoeften zal voorzien. Net daarom hebben we dit uitgebreide productassortiment ontworpen om tegemoet te komen aan de verwachtingen van de veeleisende arbeidskrachten van de digitale generatie.”
Voor een gratis toegangsticket voor ISE 2016 (€80 aan de kassa), registreert u zich op www.iseurope.org en gebruikt u de exclusieve Ricoh code 915577. U kunt zich ook inschrijven voor het evenement op www.ricoh-europe.com/ise2016.

| Over Ricoh |

Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.

In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren. 

Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).

Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.

© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.