De automatische service desk : de nieuwe manier om pakketten te ontvangen, uit te wisselen en te verzenden… terwijl het werk van de receptie wordt ontlast.
De Bringme Box functioneert als een automatische service desk die niet enkel de interne logistiek vereenvoudigt maar eveneens de ontvangst en het verzenden van online bestelde pakketten, de leveringen ervan en nog veel meer. Bovendien is het met de applicatie mogelijk om steeds op de hoogte te zijn van de voortgang van een zending of de levering ervan. Met een Bringme Box worden de logistieke operaties beheerd zonder de receptie in te schakelen. Alles is automatisch, niemand moet zijn werk nog onderbreken, en het is niet afhankelijk van de openingsuren van de receptie. Resultaat: de recepties worden ontlast en de medewerkers winnen kostbare tijd… Naast de introductie van dit nieuwe concept in haar productgamma, verstevigt Ricoh Belgium haar status als aanbieder van oplossingen die het leven van bedrijven vergemakkelijken… en van haar medewerkers!
De Bringme Box kan overal geplaatst worden en functioneert overal, of het nu gaat over grote of kleine bedrijven, haar afmetingen zijn aanpasbaar in functie van het aantal medewerkers.
Het aantal bedrijven met een Bringme Box is in stijgende lijn. Vandaag hebben niet minder dan 750 bedrijven toegang tot een Bringme Box… En dat cijfer blijft maar toenemen!
Bringme gebruiken…niks is eenvoudiger! Het volstaat om een smartphone te hebben, een tablet of een computer, de applicatie te downloaden en toegang te hebben tot een Bringme Box, op je werk bijvoorbeeld. Wanneer een gebruiker online bestelt, zet hij ‘Bringme’ voor zijn naam en vult als leveradres de locatie in van de Bringme Box waar hij toegang toe heeft. Wanneer het pakket geleverd is, ontvangt de gebruiker een melding via de Bringme App. Hij kan dan het pakket ophalen in de box door middel van zijn persoonlijke QR-code.
« Bringme is een fantastische tool tot samenwerking voor elke werknemer, zeker in het kader van mobiliteit. En, naast het vergemakkelijken van het leven van de werknemers, zowel op professioneel als persoonlijk vlak, kan het gebruik van de Bringme het werk van de receptie, die niet meer de diverse pakketten moet beheren, ontlasten. Bij Ricoh hebben we ook besloten om een Bringme Box aan de receptie van ons hoofdkantoor te plaatsen. Het is een serieuze innovatie die het leven van onze medewerkers vergemakkelijkt. We hebben ze geïmplementeerd voor onze werknemers maar is eveneens toegankelijk voor alle personen in de buurt van ons gebouw. » Eric Gryson, CEO Ricoh Belgium/Luxembourg
Highlights
- De automatische service desk staat toe om :
- Ontvangen van leveringen door leveranciers en dienstverleners
- Ontvangen en terugzenden van online bestellingen
- Verzenden van B2B pakketten
- Overhandigen van een voorwerp aan een afwezige collega
- Vervangen van materiaal wegens IT-onderhoud
- Laten ophalen van een object door een klant of partner
- Uitlenen en delen van materiaal zoals projectoren, etc.
- Vergemakkelijken aanvullende diensten, zoals stomerij
| Over Bringme |
Bringme is een Belgisch technologiebedrijf dat de manier waarop we dingen verzenden en ontvangen voorgoed verandert. Dat doet het aan de hand van een netwerk van slimme boxen die gekoppeld zijn aan een mobiele app. Vandaag maken 750 bedrijven gebruik van Bringme, en het netwerk van Bringme Boxen groeit exponentieel in België, Nederland, Luxemburg en het Verenigd Koninkrijk. www.bringme.com
Voor meer informatie, contacteer:
Blue Chilli - Sophie Lambert
Tel.: +32 (0) 477 91 45 72
E-mail: sophie@bluechilli.be
Website : www.bluechilli.be
| Over Ricoh |
Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.
In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).
Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.
© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.