Horeca Totaal en zijn uitdagingen
Horeca Totaal werd geconfronteerd met een terugkerend probleem: het verdwijnen van draagbare scanners. Met 250 medewerkers die in teams werken en een dagelijks nodig aantal van 60 tot 70 apparaten, gebeurde het dat een veertigtal scanners ontbraken. Slecht opgeborgen, vergeten na een shift of defect, veroorzaakten deze verliezen aanzienlijke vervangingskosten. Een oplossing werd noodzakelijk om deze herhaalde uitgaven te voorkomen.
De Ricoh-oplossing en de voordelen voor Horeca Totaal
Horeca Totaal heeft zijn problemen met zoekgeraakte en defecte scanners opgelost dankzij de Smart Lockers van Ricoh, beveiligde en gebruiksvriendelijke elektronische kasten. Geïnstalleerd op twee locaties, stellen ze medewerkers in staat om eenvoudig een scanner te nemen en terug te plaatsen met hun badge, terwijl de status van de apparaten automatisch wordt bijgehouden. De implementatie was snel, het gebruik intuïtief, en de productiviteit is aanzienlijk verbeterd aangezien de scanners nu altijd beschikbaar en operationeel zijn aan het begin van elke shift.
"Dit is verleden tijd! Vandaag beschikt iedereen onmiddellijk aan het begin van zijn shift over een scanner. Als je met een snackautomaat kan werken, dan met een Smart Locker ook."
Dudley Vanquatem
IT Manager Horeca Totaal