Horeca Totaal case study banner

KLANTCASE

Tijd en geld besparen en de productiviteit verhogen met de smart lockers van Ricoh

Of het nu binnen of buiten is, de Ricoh Smart Lockers zorgen voor de veilige opslag van goederen die regelmatig moeten uitgedeeld worden en voor de inzameling van goederen die terug binnenkomen.

Voor Horeca Totaal, leverancier van dagverse kwaliteitsproducten voor horecazaken en grootkeukens in België, zijn de Smart Lockers de ideale oplossing voor de opslag en opvolging van de scanners die hun medewerkers dagelijks gebruiken om bestellingen en leveringen te verwerken. Dankzij deze Smart Lockers zag Horeca Totaal veel minder scanners verloren gaan. Een intelligente en aangesloten opslagoplossing met vele voordelen!



"Dit is verleden tijd! Vandaag beschikt iedereen onmiddellijk aan het begin van zijn shift over een scanner. Als je met een snackautomaat kan werken, dan met een Smart Locker ook."

Dudley Vanquatem IT Manager Horeca Totaal



Samenvatting

  • Uitdaging: Flexibel werken
  • Sector: Andere
  • Bedrijfsgrootte: KMO
  • Oplossing: Workplace Services

Contact

Onze experts staan voor je klaar

Benieuwd wat Ricoh voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem contact op