DocuWare
DocuWare klasseert automatisch de documenten, in functie van uw criteria, ongeacht hun bron of hun formaat. Het is dus mogelijk om al uw papieren en elektronische documenten (post, dossiers, emails, CAO, MS Office etc.) eenvoudig te bewaren, te delen en te beheren, en dit in alle veiligheid, vanaf gecentraliseerde documentarchieven. DocuWare oplossingen integreren zich perfect in uw informatiesysteem alvorens u volledig te laten profiteren van alle mogelijkheden van het DMS. DocuWare beschikt over standaardtools, connectoren en SDK, om bijvoorbeeld toegang te krijgen tot documenten van het DMS, rechtstreeks en geformatteerd van uw beheersoftware. Het is ook mogelijk om gegevens uit te wisselen met andere software van het informatiesysteem.
Voornaamste kenmerken:
- Automatisch klasseren van uw documenten
- Connecteer uw communicatie met het DMS
- Beheren van opeenvolgende en parallelle taken (Workflow)
- Beheren van de afwezigheden en vervangers
- Meldingen en waarschuwingen per e-mail
- De voordelen
-
- Efficiëntere workflows: indien de juiste info beschikbaar is na enkele clicks dan kan ze verstuurd worden naar verscheidene personen, in slechts enkele seconden, die werken in verschillende diensten. De toegang tot de info vereenvoudigen, zorgt ervoor dat de efficiëntie van de werkprocessen verbetert, voornamelijk voor de validaties.
- Verhoogde flexibiliteit: winnen aan flexibiliteit en snelheid dankzij DocuWare, essentiële kwaliteiten voor de ontwikkeling van een bedrijf ten opzichte van de concurrentie.
- Een vermindering van de risico’s voor een organisatie: een volledig digitale werkomgeving laat niet enkel toe om aan productiviteit te winnen, maar zorgt eveneens voor meer controle en traceerbaarheid. Het helpt de organisatie bij het naleven van de bewaringsnormen en vermindert het risico van documentverlies. Het DMS beveiligt ook alle vertrouwelijke of gevoelige info zoals personeelsdossiers.
- Verbeter uw cashflow: de boekhouding is efficiënter in het herstellen van facturen dankzij toegang tot alle nodige info: bestellingen, mailverkeer, leveringsbonnen, certificaten, facturen… De info is onmiddellijk beschikbaar waardoor de verwerkingstijd van dossiers wordt ingekort.
- Een betere traceerbaarheid: dankzij verscheidene workflowtools kan de directie constant een volledig overzicht raadplegen van alle belangrijke taken en eventuele problemen of verbeteringsmogelijkheden identifiëren.