homeback to menu
Overzicht

Leading Change at Work

Technologie verandert de manier waarop we (samen)werken. Ricoh helpt je bij die verandering in elke fase. Voor een naadloze overgang naar een flexibele werkomgeving, waar professionals altijd en overal optimaal samenwerken.
Ontdek onze oplossingen
Business service
Digital Workspace

Altijd en overal samenwerken

Het gaat er niet om waar je werkt, maar hoe je werkt. Ricoh ondersteunt je bij de ontwikkeling en implementatie van digitale, flexibele werkplekken. Zodat medewerkers efficiënt samenwerken en meer uit hun dag halen, waar zij ook werken.
Ontdek onze oplossingen
Business Process Management

Optimaliseer je processen

Automatiseer handmatige, arbeidsintensieve werkzaamheden. Bespaar kosten én houd tijd over voor werk dat er echt toe doet. Houd je medewerkers betrokken, productief en werk met meer plezier, dankzij gestroomlijnde processen.
Ontdek onze oplossingen
Cloud & IT-infrastructuur

Klaar voor de cloud

Ontdek hoe je de cloud en IT-infrastructuur optimaal inricht en beheert, zodat je flexibeler, productiever én veiliger werkt. Ricoh ondersteunt je met uitgebreid advies en schaalbare oplossingen, waarmee je een flexibele werkomgeving mogelijk maakt.
Ontdek onze oplossingen
Cybersecurity

Houd je organisatie 24/7 veilig

Hybride werken en het toenemend gebruik van mobiele devices (ook thuis) zet het security-vraagstuk in een nieuw daglicht. Houd je gegevens, informatie, systemen en IT-infrastructuur 24/7 veilig met cybersecurity door Ricoh.
Ontdek onze oplossingen
Digital Experience

Optimaliseer de klantbeleving

Overtref de klantverwachtingen in elke fase van de customer journey. Wij ontwikkelen, implementeren en beheren oplossingen voor medewerkers zodat zij een onuitwisbare indruk achter kunnen laten bij (potentiële) klanten.
Ontdek onze oplossingen
Kantoorprinters en software

Print altijd en overal, soepel en snel

Van kantoorprinters tot multifunctionele printers. Ricoh biedt een breed assortiment aan hoogwaardige printoplossingen. Met tal van mogelijkheden in snelheid, omvang en configuraties vind je altijd een model dat past  bij jouw organisatie.
Ontdek onze oplossingen
Overzicht

24/7 antwoord op je vraag

Hulp nodig bij een product of heb je een andere vraag aan ons? Je kunt hier terecht voor support, advies en snelle oplossingen. Ons team staat voor je klaar.
Support en download
AV technology and management
Overzicht

Altijd op de hoogte

Lees het laatste nieuws, blijf op de hoogte van onze productinnovaties en ontdek welke evenementen we organiseren.
Blijf op de hoogte
News and events from Ricoh
Onze organisatie

Wie we zijn en wat we doen

Kies je voor Ricoh? Dan kun je rekenen op een team van specialisten met focus op jouw branche. Zij kennen de kansen en uitdagingen van je organisatie. Zo ontvang je advies op maat, op een manier die bij je past.
Ontdek Ricoh
Overzicht

Stel ons je vraag

Wil je meer informatie over onze oplossingen en diensten? Heb je support nodig of heb je een vraag over je account of een factuur? Ons team staat voor je klaar.
Neem contact met ons op
Brand & Business Communication
Overzicht

Altijd op de hoogte van actuele ontwikkelingen

Welke ontwikkelingen spelen er op dit moment in de branche? Wat zijn de trends? En kun je hier als organisatie op inspelen? Lees onze onderzoeken, e-books en whitepapers en doe waardevolle inzichten op.
Doe inspiratie op
Ricoh Insights - Overview

Verhuis

Verhuis van uw Ricoh-toestellen

Moet u binnenkort één of meerdere Ricoh-toestellen verhuizen? Dan bent u bij Ricoh aan het goede adres.

Nodige informatie 

  • Type toestel en serienummer
Om de transportfirma te kunnen informeren en de exacte prijs te berekenen, hebben we het type toestel en serienummer nodig die we moeten verhuizen. Opgelet, wij verhuizen enkel Ricoh-toestellen.  
  • Adressen 
We kunnen uw verhuis vlot uitvoeren, wanneer we over al uw gegevens, het afhaaladres en het leveringsadres beschikken. In het invulformulier heeft u de mogelijkheid om al uw gegevens (verdieping, trap, lift, lokaal, …) te vermelden.
  • Prijzen
Voor de verhuis vragen wij een vergoeding die wij samen met u overeenkomen. Na een schriftelijk akkoord zal de verhuis kunnen plaatsvinden. 
  • Netwerkinstallatie
Indien u dit wenst, kunnen wij op de nieuwe locatie uw toestel op het netwerk aansluiten. Hiervoor zal op voorhand de prijs doorgegeven worden.
  • Uitvoering verhuis

De verhuis kan uitgevoerd worden 4 werkdagen na uw schriftelijk akkoord. In het weekend en op feestdagen worden geen verhuizen uitgevoerd.

  • Gevolgen onvolledige of incorrecte informatie

Indien blijkt dat, tijdens de verhuis de gegevens niet correct zijn doorgegeven waardoor de verhuis niet kan doorgaan, dan heeft Ricoh de vrijheid om extra kosten aan te rekenen, die kunnen oplopen tot 60 % van de opgegeven prijsofferte. Ook zal dan opnieuw bekeken worden wanneer de best mogelijke uitvoeringsdatum zal plaatsvinden.

Kenmerken en voordelen

  • De toestellen vallen onder onze transportverzekering. Als u voor de verhuis van uw Ricoh-toestellen voor Ricoh kiest dan valt deze onder onze transportverzekering. Indien u kiest voor een andere firma, hou er dan rekening mee dat eventuele schade aan het toestel niet onder de voorwaarden van uw contract vallen
  • Wij regelen de installatie op uw netwerk, indien u dit wenst. Opgelet: dit wordt wel apart gefactureerd.

Aanvraag

Vraag snel en eenvoudig de verhuis van uw Ricoh-toestel(len) aan door het aanvraagformulier in te vullen. Heeft u nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons via resites@ricoh.be of per telefoon 02/558 27 50. Opgelet: enkel verhuizen die via deze weg worden aangevraagd, worden behandeld.

Uw gegevens

Toestel

Afhaaladres

Leveringsadres

Facturatiegegevens

Connectie netwerk

Extra informatie