Ricoh wint opnieuw Buyers Lab-prijs voor zijn intelligente multifunctionele A4-kleurenprinter
Vilvoorde, 13 januari 2020 - Ricoh zet het jaar goed in met een nieuwe award. Ditmaal ontvangt Ricoh van Keypoint Intelligence - Buyers Lab de felbegeerde BLI Winter Pick-award voor zijn nieuwe intelligente multifunctionele A4-kleurenprinter (MFP), de Ricoh IM C300.
De Ricoh IM C300 maakt deel uit van een reeks van vier nieuwe A4-kleuren intelligente MFP's, waaronder ook de Ricoh IM C300F, IM C400F en IM C400SRF. Het gamma maakt deel uit van Ricohs Dynamic Workplace Intelligence-aanpak en is voorzien van Ricohs Always Current Technology, waardoor de technische mogelijkheden van producten parallel evolueren met de verwachtingen van de klant. Elk apparaat is bovendien voorzien van Ricohs Smart Operation Panel, dat uitgerust is met een verbeterde processor die snellere switch tussen apps en een responsief touchscreen verzekert. Service-experts van Ricoh kunnen trouwens vanop afstand toegang krijgen tot het Smart Operation Panel van het apparaat om eventuele problemen snel op te lossen of automatische firmware-updates uit te voeren.
“De Ricoh IM C300-serie is in deze categorie multifunctionele kleurenprinters onovertroffen dankzij de uitzonderlijke bruikbaarheid, de indrukwekkende prestaties en alle functies. Het toestel zit boordevol functies om drukke kantoren productief te houden”, zegt Kaitlin Shaw, Senior Editor bij Keypoint Intelligence - Buyers Lab. “Dankzij het grote, intuïtieve touchscreen kunnen gebruikers kiezen uit diverse slimme apps van Ricoh die workflows kunnen vereenvoudigen en de productiviteit nog meer kunnen verhogen. Afdrukkwaliteit was een ander hoog scorende eigenschap, omdat het geteste model levendige kleuren produceerde. IT-medewerkers zullen zeker de robuuste administratieve hulpprogramma's van de unit waarderen. De Ricoh IM C300-serie beschikt over alles wat middelgrote werkgroepen verwachte van een kleuren-MFP.”
| Over Ricoh |
Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.
In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).
Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.
© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.