Ricoh wint drie Buyers Lab Summer 2019 Pick awards voor uitzonderlijke MFP-toestellen
27.08.2019

Ricoh wint drie Buyers Lab Summer 2019 Pick awards voor uitzonderlijke MFP-toestellen

Vilvoorde, 27 augustus 2019 – Ricoh viert eens te meer de erkenning die ze mochten ontvangen van Keypoint Intelligence - Buyers Lab in de vorm van drie BLI Summer 2019 Pick awards voor zijn MFP-toestellen (multifunctionals).


De BLI Picks worden tweemaal per jaar uitgereikt, als erkenning van het kantoormateriaal en de producten die het hoogste hebben gescoord in de uitvoerige labtests van Buyers Lab in de loop van de voorbije zes maanden. Ricohs IM C2000 en IM C2500 maakten indruk in de categorieën low-end en mid-range kleurenmultifunctionals met een hoogkwalitatieve gebruikerservaring. De Ricoh IM 350F werd ook gelauwerd, als beste keuze voor middelgrote werkgroepen op zoek naar een monochrome multifunctional.


De door Ricoh gewonnen BLI Summer 2019 Pick awards heten officieel:

  • Ricoh IM C2000 - Outstanding 20-ppm Colour Copier MFP
  • Ricoh IM C2500 - Outstanding 25-ppm Colour Copier MFP
  • Ricoh IM 350F - Outstanding MFP for Mid-Size Workgroups
Ricoh blijft op ons indruk maken met hun nieuwe machines. De IM C2000 en IM C2500, samen met de Winter 2019 Pick-laureaat IM C4500, illustreren de waarde van het bedrijf bij de low-end tot mid-range kleurenmultifunctionals. De gebruikerservaring is topklasse, dankzij een groot, erg intuitief Andoird aanraakscherm dat per gebruiker een verschillende interface kan bieden. De beeldkwaliteit is uitstekend en deze toestellen blijven de norm zetten voor scanning met hun Ricoh Intelligent Scanning.George Mikolay, Associate Director voor Copiers/Production bij Keypoint Intelligence - Buyers Lab
De Ricoh IM 350F, met zijn talrijke functies, is de beste keuze voor middelgrote werkgroepen op zoek naar een monochrome MFP waarop ze steeds kunnen rekeken voor hun productiviteit. Niet alleen is hij erg eenvoudig te gebruiken en onderhouden, hij levered ook nog eens een feilloze prestatie op het vlak van betrouwbaarheid en de beste duplex scan snelheden in zijn klasse. Hij wordt standaard geleverd met Ricohs Smart Operation Panel, met een groot display met Android-besturing, een web browser, en de keuze uit een breed aanbod aan Ricoh smart apps. De Ricoh IM 350F blinkt uit op zoveel vlakken dat hij afgetekend als winnaar eindigde in de categorie van mid-volume monochrome toestellen.Tony Maceri, Senior Test Technician bij Keypoint Intelligence - Buyers Lab
Deze bekroningen zijn een erkenning van onze niet aflatende innovatie en onze voortrekkersrol in de MFP-markt. Onze missie bestaat uit het leveren aan onze klanten van veilige, betrouwbare en toonaangevende toestellen dien hen helpen bij het optimaliseren van hun digitaal aangedreven werkplek. We kijken er naar uit om hen te helpen groeien in dit digitaal tijdperk met onze toestellen die zijn ontworpen om hen maximaal gebruik te laten maken van de nieuwste beschikbare bedrijfstechnologie voegt eraan to Eric Gryson, CEO Ricoh Belgium / Luxembourg.

| Over Ricoh |

Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.

In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren. 

Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).

Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.

© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.