Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Ricoh wint de Buyers Lab PaceSetter-award voor zijn intelligente multifunctionele printers

Vilvoorde, 9 oktober 2019 – Nadat het eerder dit jaar al drie Buyers Lab Summer 2019 Pick awards in ontvangst mocht nemen, mag Ricoh opnieuw vieren. Ditmaal krijgen de intelligente multifunctionele printers (MFP's) het felbegeerde Keypoint Intelligence - Buyers Lab label.

Ricoh ontvangt deze prijs in de categorie Gebruiksgemak: A4 Middelgrote Werkgroepen op basis van de mogelijkheden van zijn IM C-serie van intelligente MFP's met Ricohs Smart Operation Panel. Het gamma maakt deel uit van Ricohs Dynamic Workplace Intelligence-aanpak en is voorzien van Ricohs Always Current Technology, waardoor de technische mogelijkheden van producten parallel evolueren met de verwachtingen van de klant.

Buyers Lab, wereldwijd een van de belangrijkste onafhankelijke testbureaus van document imaging software, hardware en services, koos voor Ricoh op basis van zijn pionierswerk in het snel ontwikkelende MFP-ecosysteem. Dit omvat onder meer het aanleveren van bijgewerkte, configureerbare en updatebare technologieën voor de snel veranderende businessomgevingen van vandaag.

Om te bepalen welke Original Equipment Manufacturers (OEM) marktleider zijn, hebben analisten van Keypoint Intelligence een uitgebreid onderzoek gedaan naar de Ease of Use-functionaliteit, en meer specifiek gericht op eigenschappen die direct gelinkt zijn aan de gewoontes en werkomgevingen van middelgrote werkgroepen. Belangrijke factoren voor de evaluatie waren print-, scan- en kopieerfunctionaliteit, het bedieningspaneel, de te hanteren procedures voor (routine)onderhoud en feedback (van gebruikers).

Kaitlin Shaw, Senior Editor van Printer/ MFP-Analyse bij Keypoint Intelligence, zegt: “Gebruiksvriendelijke MFP's zijn essentieel voor het goed functioneren van een kantooromgeving. Drukke werkgroepen hebben geen tijd te verspillen bij het bedienen van een apparaat. Naast betrouwbaarheid is de bruikbaarheid van een apparaat de belangrijkste factor voor de workflow. Ricoh onderscheidde zich van andere OEM's door het meest gebruiksvriendelijke aanbod voor middelgrote werkgroep omgevingen.

Om digitale werkplekken mogelijk te maken, moet de informatie zo snel mogelijk - en op de meest veilige manier - beschikbaar zijn voor de personen die ze nodig hebben. We zijn blij om deze prestigieuze erkenning in de branche te ontvangen, die volgens ons onze voortdurende innovatie op het gebied van intelligente apparaten en informatieverwerking perfect weerspiegelt.
Eric Gryson, CEO de Ricoh Belgium & Luxembourg

| Over Keypoint Intelligence |
Keypoint Intelligence is een one-stop-shop voor de digitale imaging-industrie. Met onze ongeëvenaarde tools en ongeëvenaard kennisniveau, geven we onze klanten de onbevooroordeelde inzichten en responsieve tools die ze nodig hebben op die business-kritieke momenten die hun producten definiëren en hun verkoop stimuleren.

Buyers Lab is al meer dan 50 jaar wereldwijd de bron van de document imaging-industrie voor onpartijdige en betrouwbare informatie, testgegevens en competitieve sales tools. Wat begon als een op consumentenblad over kantoorapparatuur, is nu een allesomvattende bron voor de industrie geworden. In een landschap dat zich voortdurend ontwikkelt, veranderen we mee.

| Over Buyers Lab PaceSetter Awards |
Buyers Lab PaceSetter awards zijn gebaseerd op uitgebreide vragenlijsten, diepte-interviews en een gepatenteerde beoordelingsschaal. Ze erkennen de Document Imaging OEM's die marktleiderschap vertonen in verschillende categorieën, waaronder technologieën, diensten en belangrijke verticale markten.

|Over Ricoh|

Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf dat al meer dan 80 jaar de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh met services en technologieën die inspireren tot innovatie, aanzetten tot duurzaamheid en helpen de business te groeien. Dit doen we met oplossingen op het gebied van printing, document management, production printing, visual communications, IT- en outsourcingsdiensten, digitale camera’s en industriële oplossingen.

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in ongeveer 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2017 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.028 miljard yen (ongeveer 18,2 miljard USD).  

Ga voor meer informatie naar www.ricoh-europe.com 

Voor meer informatie, contacteer:

All Colors of Communication – Rodrigue Delépine 

Tel.: +32 (0) 52 55 33 26

E-mail: rodrigue@allcolorsofcommunication.com 

Website: www.allcolorsofcommunication.com