Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Ricoh werkt samen met Bianchi als drijvende kracht voor creatieve innovatie op FESPA 2018

Ricoh Europe, Londen, 22 maart 2018– Van visueel verbluffende banners en posters tot gepersonaliseerde T-shirts en tassen: Ricoh zal op FESPA 2018 via een interessant partnership met Bianchi een showcase geven van de kracht en eigenschappen van prints.

Ricoh collaborates with Bianchi to drive creative innovation at FESPA 2018
Ricoh’s samenwerking met Bianchi laat de kracht van prints zien dankzij onder andere de Direct to Garment-mogelijkheden (DTG) van de Ri 6000

Met praktijkgerichte toepassingen die beantwoorden aan de industriële printproductiebehoeften van klanten, zal Ricoh de aandacht vestigen op hoe print- en communicatiebedrijven nieuwe werelden aan kansen kunnen openen in de sector voor signs en displays, waar het gonst van de activiteit. De getoonde mogelijkheden zullen variëren van catalogi, banners en vlaggen tot wandgraphics, T-shirts en tassen. 

“Excellentie op het gebied van technologie en ontwerp vormt zowel bij Ricoh als bij Bianchi de hoeksteen van de bedrijfscultuur”, zegt Graham Kennedy, Head of Commercial Inkjet Business, Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe. “Daarom is dit partnership perfect. Beide bedrijven zetten zich in om met innovaties en hoge prestaties voorop te lopen in hun markten.” 

“Op de beursvloer simuleren we een typische Bianchi shop-in-shop met de toepasselijke naam Bianchi Corner. In die winkelhoek zullen bezoekers veel van de toepassingen en oplossingen kunnen bekijken die Ricoh systemen mogelijk maken. Inspirerende praktijkgerichte toepassingen zullen hen aanzetten om na te denken over wat ze kunnen aanbieden en om te kijken welke nieuwe markten ze kunnen bedienen.”   

  • Voorbeelden van toepassingen die prominent in de kijker zullen staan in de Bianchi Corner, zijn: 
  • Vlaggen, banners en wandgraphics gerealiseerd op de Ricoh Pro™ L4160 grootformaat latexprinter.
  • Stijve displaypanelen gecreëerd door de Ricoh Pro™ T7210 UV-vlakbedprinter.
  • Poloshirts, T-shirts, caps en tassen geprint op de Direct to Garment-systemen Ri 100, Ri 3000 en Ri 6000.
  • Catalogi, brochures, posters en kaarten geproduceerd op de nieuwe Ricoh Pro™ C7200x digitale losblad kleuren productieserie. 


De Bianchi Corner is van 15 tot en met 18 mei te vinden op Ricoh’s stand, A50, in hal 3.1 van Messe Berlin. Na afloop van de beurs wordt de omgeving gereconstrueerd in Ricoh’s Customer Experience Centre (CEC) in Telford, Verenigd Koninkrijk, waar het klanten verder zal inspireren om hun creativiteit de vrije loop te laten.


|Over Bianchi  |
Bianchi werd in 1885 in Milaan opgericht door Edoardo Bianchi. Het biedt een compleet assortiment modellen in de categorieën Road, MTB, City-Fitness en e-Bikes en accessoires om te voldoen aan de behoeften van alle fietsers. Alle frames worden ontworpen en ontwikkeld in het Bianchi hoofdkwartier in Treviglio (Bergamo, Italië), waar ook geldt voor alle graphics en kleurencombinaties. Bianchi staat sinds 1885 voor Italiaanse creativiteit. 

www.bianchi.com

|Over Ricoh|

Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf dat al meer dan 80 jaar de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh met services en technologieën die inspireren tot innovatie, aanzetten tot duurzaamheid en helpen de business te groeien. Dit doen we met oplossingen op het gebied van printing, document management, production printing, visual communications, IT- en outsourcingsdiensten, digitale camera’s en industriële oplossingen.

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in ongeveer 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2017 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.028 miljard yen (ongeveer 18,2 miljard USD).  

Ga voor meer informatie naar www.ricoh-europe.com 

Voor meer informatie, contacteer:

All Colors of Communication – Rodrigue Delépine 

Tel.: +32 (0) 52 55 33 26

E-mail: rodrigue@allcolorsofcommunication.com 

Website: www.allcolorsofcommunication.com