ricoh-a-la-fespa-2018-une-presence-qui-ne-passera-pas-inapercue
08.02.2018

Ricoh presenteert breedste portfolio op FESPA 2018

Vilvoorde, 8 februari 2018 – Ricoh zal op FESPA van de gelegenheid gebruikmaken om de aandacht te vestigen op haar nieuwste golf van innovaties en hoe die drukkerijen en printbedrijven kunnen helpen om hun diensten op rendabele wijze uit te breiden.
Op haar 224 m² grote stand A50 in hal 3.1 van Messe Berlin zal Ricoh van 15 tot en met 18 mei samen met bezoekers van print- en communicatiebedrijven kijken hoe zij nieuwe werelden aan kansen kunnen openen in de sector voor signs en displays, waar het gonst van de activiteit.
Ricoh presents broadest portfolio at FESPA 2018
Ricoh’s line-up op FESPA zal flatbed-, grootformaat-, Direct to Garment-, vellen- en inkjetprintkoptechnologieën omvatten
In vijf verschillende zones zal Ricoh het nieuwste van het nieuwste demonstreren op het gebied van flatbed-, grootformaat-, Direct to Garment-, vellen- en inkjetprintkoptechnologieën.

In een zone die ingericht is als studio voor toepassingen en software, zal een breed scala aan printvoorbeelden van uiteenlopende Ricoh systemen de aandacht vestigen op verdere mogelijkheden. Bezoekers zullen er een uitgebreid spectrum aan creatieve mogelijkheden kunnen verkennen.

Graham Kennedy, Head of Commercial Ink Jet Business, Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe, zegt: “We zijn enthousiast systemen te kunnen presenteren uit ons hele portfolio, dat we steeds verder uitbreiden. Van flatbed voor decoratie en innovatieve rendabele digitale bedrukkingen van kleding tot grootformaat en de technologie van onze eigen, op brede schaal geadopteerde inkjetprintkoppen: wij hebben oplossingen om diverse uitdagingen het hoofd te bieden. Onze aanwezige specialisten zullen bezoekers graag helpen bij het identificeren van inkomstengenererende kansen. Daarnaast zullen ze graag met hen doornemen hoe naadloze integratie een efficiënte en gestroomlijnde workflow ondersteunt.”

Ricoh is op FESPA te vinden vlak bij de seminar- en clubzones en ook vlak bij de hoofdingang. Bezoekers worden uitgenodigd om Ricoh’s uitgebreide rendabele portfolio te komen verkennen en te komen ontdekken hoe het hen kan helpen om hun activiteiten en kansen uit te breiden.

| Over Ricoh |

Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.

In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren. 

Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).

Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.

© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.