Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Ricoh lanceert goud- en zilverkleurige toners voor gedrukte communicatie met luxueuze uitstraling om innovatieve grafimediabedrijven te helpen groeien

Ricoh Europe, Londen, 1 juni 2021 – Grafische specialisten kunnen nu hun omzet vergroten en nieuwe klanten aantrekken door hun productaanbod uit te breiden dankzij Ricoh’s nieuwe goudkleurige en zilverkleurige toners. Deze interessante nieuwe aanwinsten in het portfolio zorgen voor een belangrijke verbetering van de mogelijkheden voor digitale drukwerkveredeling nu merkeigenaren steeds meer op zoek zijn naar manieren om zich in hun gedrukte communicatie te onderscheiden van de rest. 

(Left) Silver only (Right) CMYK & Silver
Alleen zilverkleurig (links) versus CMYK en zilverkleurig (rechts)

De toners zijn ontwikkeld voor het vijfde kleurstation op het Ricoh Pro™ C7200X losblad digitale kleurenproductiesysteem. Ze leveren een hoge attentiewaarde op voor drukwerk met een hoge toegevoegde waarde. Van catalogi, posters, flyers, direct mail en brochures tot visitekaartjes, wens- en kerstkaarten, tickets, uitnodigingen, certificaten en verpakkingen: de extra kleuren transformeren een breed scala aan applicaties. 

Doordat de nieuwe toners retrofitbaar zijn, stellen ze bestaande klanten in staat om de mogelijkheden van hun huidige Ricoh Pro C7200X productiesystemen uit te breiden. 

Eef de Ridder, Vice President, Graphic Communications Group, Ricoh Europe, zegt: “We lanceren deze goudkleurige en zilverkleurige toners om in te spelen op de veranderende behoeften van klanten in een markt waar de concurrentie steeds heviger wordt. Grafische innovators zijn op zoek naar verbluffende digitale veredelingsmogelijkheden die hen snel en rendabel helpen om drukwerk te laten opvallen. Deze nieuwe toners maken responsieve productie mogelijk van een breed scala aan hoogwaardig drukwerk met een prachtige en bijzondere look-and-feel. Commerciële drukkers kunnen merken en ontwerpers nu helpen om interessante kansen te creëren met heel creatieve jobs die een gouden of zilveren wowfactor hebben.”

De goudkleurige en zilverkleurige toners zijn in Europa beschikbaar vanaf juli. 

Ga voor meer informatie naar www.ricoh-europe.com

|Over Ricoh|

Ricoh is een wereldwijd technologiebedrijf dat al meer dan 80 jaar de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Vanuit de tagline imagine. change. helpt Ricoh met services en technologieën die inspireren tot innovatie, aanzetten tot duurzaamheid en helpen de business te groeien. Dit doen we met oplossingen op het gebied van printing, document management, production printing, visual communications, IT- en outsourcingsdiensten, digitale camera’s en industriële oplossingen.

Met het hoofdkantoor van de Ricoh Group in Tokio, is het bedrijf actief in ongeveer 200 landen en regio’s. In het financiële jaar dat afliep op 31 maart 2017 realiseerde de Ricoh Group wereldwijd een verkoopomzet van 2.028 miljard yen (ongeveer 18,2 miljard USD).  

Ga voor meer informatie naar www.ricoh-europe.com 

Voor meer informatie, contacteer:

All Colors of Communication – Rodrigue Delépine 

Tel.: +32 (0) 52 55 33 26

E-mail: rodrigue@allcolorsofcommunication.com 

Website: www.allcolorsofcommunication.com