Ricoh zet metallics in de spotlights op Labelexpo
12.09.2017

Ricoh zet metallics in de spotlights op Labelexpo

Ricoh Europe, Londen, 12 september 2017 - Bij Ricoh op Labelexpo, dat van 25 tot en met 28 september plaatsvindt in Brussel, zullen grafimediabedrijven en centrale repro’s kunnen zien hoe metallic effecten hen kunnen helpen om zich te richten op groeisegmenten zoals etiketten, wenskaarten, covers van boeken, brochures, verpakkingen en cadeaubonnen.

MDV Box
Ricoh zal creatieve metallic effecten in de spotlights zetten op Labelexpo

In samenwerking met de Europese papier- en foliepecialist MDV Group zal Ricoh in hal 9 op stand 9B36 de mogelijkheden tonen van het vijfde kleurstation van het digitale losblad kleuren productiesysteem van de Ricoh Pro™ C7100X serie. Er zullen talrijke voorbeelden van toepassingen te bewonderen zijn op een brede waaier aan media, inclusief kunststof substraten. Denk bijvoorbeeld aan etiketten met zowel zilverkleurige als goudkleurige effecten en toepassingen van de gloednieuwe fluoroze toner, Neon Pink.

Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial and Industrial Printing, Ricoh Europe, zegt: “De mogelijkheid om metallic drukwerk van voorspelbare hoge kwaliteit te produceren zal commerciële en huisdrukkerijen in staat stellen om hun productieportfolio’s uit te breiden en een ruimere keuze aan creatieve toepassingen aan te bieden met in het oog springende resultaten.”

Beursbezoekers zullen ook sign- en displaytoepassingen kunnen bekijken die geproduceerd zijn op de Ricoh Pro™ L4100 grootformaat latexprinter. Denk daarbij niet alleen aan indoor graphics voor tapijten en outdoor graphics voor asfaltondergrond maar bijvoorbeeld ook aan labels.

In hal 6 zal Ricoh op stand 6C28 een breed scala aan thermische papiersoorten met een topcoating presenteren die voor alle toepassingen te gebruiken zijn waarbij er variabele informatie moet worden toegevoegd. Zo zijn ze ideaal voor de voedingsindustrie en ook voor facturen, bankafschriften, tags en parkeer-, entertainment- en transportkaarten.

Ga voor meer informatie over Ricoh naar www.ricoh-europe.com.

| Over Ricoh |

Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.

In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren. 

Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).

Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.

© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.