homeback to menu
Overzicht

Leading Change at Work

Technologie verandert de manier waarop we (samen)werken. Ricoh helpt je bij die verandering in elke fase. Voor een naadloze overgang naar een flexibele werkomgeving, waar professionals altijd en overal optimaal samenwerken.
Ontdek onze oplossingen
Business service
Digital Workspace

Altijd en overal samenwerken

Het gaat er niet om waar je werkt, maar hoe je werkt. Ricoh ondersteunt je bij de ontwikkeling en implementatie van digitale, flexibele werkplekken. Zodat medewerkers efficiënt samenwerken en meer uit hun dag halen, waar zij ook werken.
Ontdek onze oplossingen
Business Process Management

Optimaliseer je processen

Automatiseer handmatige, arbeidsintensieve werkzaamheden. Bespaar kosten én houd tijd over voor werk dat er echt toe doet. Houd je medewerkers betrokken, productief en werk met meer plezier, dankzij gestroomlijnde processen.
Ontdek onze oplossingen
Cloud & IT-infrastructuur

Klaar voor de cloud

Ontdek hoe je de cloud en IT-infrastructuur optimaal inricht en beheert, zodat je flexibeler, productiever én veiliger werkt. Ricoh ondersteunt je met uitgebreid advies en schaalbare oplossingen, waarmee je een flexibele werkomgeving mogelijk maakt.
Ontdek onze oplossingen
Cybersecurity

Houd je organisatie 24/7 veilig

Hybride werken en het toenemend gebruik van mobiele devices (ook thuis) zet het security-vraagstuk in een nieuw daglicht. Houd je gegevens, informatie, systemen en IT-infrastructuur 24/7 veilig met cybersecurity door Ricoh.
Ontdek onze oplossingen
Digital Experience

Optimaliseer de klantbeleving

Overtref de klantverwachtingen in elke fase van de customer journey. Wij ontwikkelen, implementeren en beheren oplossingen voor medewerkers zodat zij een onuitwisbare indruk achter kunnen laten bij (potentiële) klanten.
Ontdek onze oplossingen
Kantoorprinters en software

Print altijd en overal, soepel en snel

Van kantoorprinters tot multifunctionele printers. Ricoh biedt een breed assortiment aan hoogwaardige printoplossingen. Met tal van mogelijkheden in snelheid, omvang en configuraties vind je altijd een model dat past  bij jouw organisatie.
Ontdek onze oplossingen
Overzicht

24/7 antwoord op je vraag

Hulp nodig bij een product of heb je een andere vraag aan ons? Je kunt hier terecht voor support, advies en snelle oplossingen. Ons team staat voor je klaar.
Support en download
AV technology and management
Overzicht

Altijd op de hoogte

Lees het laatste nieuws, blijf op de hoogte van onze productinnovaties en ontdek welke evenementen we organiseren.
Blijf op de hoogte
News and events from Ricoh
Onze organisatie

Wie we zijn en wat we doen

Kies je voor Ricoh? Dan kun je rekenen op een team van specialisten met focus op jouw branche. Zij kennen de kansen en uitdagingen van je organisatie. Zo ontvang je advies op maat, op een manier die bij je past.
Ontdek Ricoh
Overzicht

Stel ons je vraag

Wil je meer informatie over onze oplossingen en diensten? Heb je support nodig of heb je een vraag over je account of een factuur? Ons team staat voor je klaar.
Neem contact met ons op
Brand & Business Communication
Overzicht

Altijd op de hoogte van actuele ontwikkelingen

Welke ontwikkelingen spelen er op dit moment in de branche? Wat zijn de trends? En kun je hier als organisatie op inspelen? Lees onze onderzoeken, e-books en whitepapers en doe waardevolle inzichten op.
Doe inspiratie op
Ricoh Insights - Overview

DocuWare

DocuWare klasseert automatisch de documenten, in functie van uw criteria, ongeacht hun bron of hun formaat. Het is dus mogelijk om al uw papieren en elektronische documenten (post, dossiers, emails, CAO, MS Office etc.) eenvoudig te bewaren, te delen en te beheren, en dit in alle veiligheid, vanaf gecentraliseerde documentarchieven. DocuWare oplossingen integreren zich perfect in uw informatiesysteem alvorens u volledig te laten profiteren van alle mogelijkheden van het DMS.  DocuWare beschikt over standaardtools, connectoren en SDK, om bijvoorbeeld toegang te krijgen tot documenten van het DMS, rechtstreeks en geformatteerd van uw beheersoftware. Het is ook mogelijk om gegevens uit te wisselen met andere software van het informatiesysteem.

Voornaamste kenmerken:

  • Automatisch klasseren van uw documenten
  • Connecteer uw communicatie met het DMS 
  • Beheren van opeenvolgende en parallelle taken (Workflow)
  • Beheren van de afwezigheden en vervangers
  • Meldingen en waarschuwingen per e-mail
De voordelen

  • Efficiëntere workflows: indien de juiste info beschikbaar is na enkele clicks dan kan ze verstuurd worden naar verscheidene personen, in slechts enkele seconden, die werken in verschillende diensten. De toegang tot de info vereenvoudigen, zorgt ervoor dat de efficiëntie van de werkprocessen verbetert, voornamelijk voor de validaties. 
  • Verhoogde flexibiliteit: winnen aan flexibiliteit en snelheid dankzij DocuWare, essentiële kwaliteiten voor de ontwikkeling van een bedrijf ten opzichte van de concurrentie. 
  • Een vermindering van de risico’s voor een organisatie: een volledig digitale werkomgeving laat niet enkel toe om aan productiviteit te winnen, maar zorgt eveneens voor meer controle en traceerbaarheid. Het helpt de organisatie bij het naleven van de bewaringsnormen en vermindert het risico van documentverlies. Het DMS beveiligt ook alle vertrouwelijke of gevoelige info zoals personeelsdossiers.
  • Verbeter uw cashflow: de boekhouding is efficiënter in het herstellen van facturen dankzij toegang tot alle nodige info: bestellingen, mailverkeer, leveringsbonnen, certificaten, facturen…  De info is onmiddellijk beschikbaar waardoor de verwerkingstijd van dossiers wordt ingekort.  
  • Een betere traceerbaarheid: dankzij verscheidene workflowtools kan de directie constant een volledig overzicht raadplegen van alle belangrijke taken en eventuele problemen of verbeteringsmogelijkheden identifiëren.