Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Stad Dinant

De stad Dinant had enkele problemen met de optimalisering van het beheer van de parkeerboetes, dat heel wat manueel werk vereiste voor het opzoeken van adresgegevens, het schrijven van brieven en herinneringen, het printen en onder omslag steken, de frankering, het versturen van aangetekende brieven bij de post,… De ambtenaren van de stad verloren heel wat tijd met het uitvoeren van deze taken en konden zich niet helemaal concentreren op hun hoofdactiviteit: een zo goed mogelijke dienstverlening bieden aan de inwoners. Ricoh bracht echter een oplossing voor dit probleem: Click & Post.

“Wat ons vooral aantrok bij Click&Post, was de gebruiksvriendelijkheid en snelheid van de service en de tijdswinst die het ons opleverde! We zijn uiterst tevreden met het resultaat dat we bijna meteen haalden. Het aantal afgehandelde boetes ging er sterk op vooruit.”

  • Uitdaging: Digitale workflows
  • Sector: Overheid
  • Bedrijfsgrootte: Grote organisaties
  • Oplossing: Business Process Services, Managed Document Services

Verwante klantcases

  • Gemeente Manage

    Gemeente Manage

    Tot voor kort verstuurde de Waalse gemeente de belastingen nog manueel naar haar burgers. Dat was een titanenwerk voor de gemeente vooral een enorm verlies van tijd en geld.

  • University of Groningen

    University of Groningen

    Ricoh's Managed Document Service saves the University of Groningen €700 000 a year.

  • Jeroen Bosch Hospital

    Jeroen Bosch Ziekenhuis

    Jeroen Bosch Ziekenhuis registreren patiënten zichzelf bij registratiezuil.