Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Centrale Repro Manager


Steeds vaker wordt van centrale repro managers verwacht dat ze relevante en kritieke diensten leveren aan de organisatie om de impact op bedrijfsprocessen te verminderen en de communicatie met de klant verbeteren. Ricoh heeft een hele serie workflowtools ontwikkeld waarmee u in-house print- en documentenservices klaar kunt maken voor de nieuwe tijd.

  • Gecentraliseerde printservices

    Gecentraliseerde printservices


    Verbind externe gebruikers met bestaande interne print- en documentenservices door veilige oplossingen te bieden om professionele afgedrukte documenten aan te vragen en tegelijkertijd de printkosten te beheersen.

  • Communicatie met klanten

    Communicatie met klanten


    Optimaliseer uw e-mailworkflow zodat personeel op afstand gecentraliseerde afgedrukte of digitale mail kan genereren en de communicatie met de klant op peil kan houden.

  • Streamline Business Processes

    Bedrijfsprocessen stroomlijnen

    Verbind medewerkers vanaf elke locatie met uw bedrijfskritische documenten. Biedtoegang in real time tot klantdocumentatie en -gegevens en digitaliseer transacties op afstand.

Hoe zal de centrale repro veranderen in 2021?

Lees de onafhankelijke studie 'De perspectieven van centrale reproafdelingen in 2021' om te zien hoe centrale repro's in heel Europa zich snel hebben aangepast om nieuwe en kritieke diensten te blijven leveren tijdens de COVID-19-pandemie.

How the print room will change in 2021



Contact opnemen

Neem contact op Praat met één van onze experts om te ontdekken hoe we uw centrale repro kunnen veranderen.

Contact opnemen