Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Smart Lockers

Dynamische en beveiligde elektronische opslagoplossingen

Ons schaalbare lockersysteem biedt slimme toegang tot opslagruimtes en dit zonder sleutel. De elektronische opslagsystemen kunnen worden gebruikt om waardevolle bedrijfsmiddelen, inkomende/uitgaande post of persoonlijke eigendommen te beveiligen. De bijbehorende technologie ondersteunt een dynamisch, real-time beheer van de opslagruimte, verzekert dat uw voorraden en post optimaal worden bewaakt en zorgt voor een zichtbaar ownership. 

Van werkplekbeheer tot de levering van pakketten en de bescherming van bedrijfsmiddelen - onze slimme lockers veranderen de manier waarop u uw werkruimten beheert. Ze zijn naadloos verbonden met uw IT-netwerk en kunnen snel worden toegewezen en vrijgegeven. De intelligente beheersoftware registreert het gebruik en biedt een gedetailleerde rapportage. De sleutelloze technologie, die 24/7 toegankelijk is, zorgt ervoor dat verloren sleutels en gesloten deuren voorgoed tot het verleden behoren.

De voordelen

Slimme lockers zijn een innovatieve combinatie van flexibele opslagruimtes en verbonden technologie. Ze zijn een schaalbare opslagoplossing die 24/7 ondersteuning biedt voor dynamische toewijzing op afstand, veilige toegang zonder sleutel, volledige bewaking en gedetailleerde gebruiksrapporten. De technologie biedt veilige opslagoplossingen voor drukke kantoren, postkamers, winkels en vrijetijdsomgevingen.

  • Schaalbare elektronische opslagoplossingen voor op het werk
  • 24/7 toegang zonder sleutel tot beveiligde lockers
  • Controle op de toegang tot hoogwaardige bedrijfsmiddelen en voorraden 
  • Opslagruimte dynamisch toewijzen, opnieuw toewijzen en vrijgeven
  • Cloud-gebaseerd hulpprogramma ondersteunt real-time beheer op afstand
  • End-to-end rapportage zorgt voor volledige zichtbaarheid en verzekert een goed beheer

Verwante diensten

  • Meeting Room Service

    Meeting Room Services

    Zorg voor een meer productieve en efficiënte werkomgeving door het gebruik van uw vergaderfaciliteiten te optimaliseren.

  • Bringme Box

    BringmeBox

    Bringme neemt het werk en de last van al die logistieke handelingen (pakjes ontvangen, terugsturen, leveren aan collega’s & verzenden) uit handen zodat uw waardevolle medewerkers zich kunnen focussen op de taken waarmee ze écht een meerwaarde vormen voor het bedrijf.