Business Solutions Thumbnail

Business Solutions

Ricoh is gespecialiseerd in het ontwikkelen en integreren van end-to-end technologieën om organisaties te helpen reageren op steeds veranderende werkstijlen.

Meer ontdekken
Transformeer je digitale werkplek om de ervaring van je werknemers te verbeteren en om samenwerking en innovatie te bevorderen.
Lees meer
Stroomlijn je bedrijfsprocessen en verhoog de betrokkenheid en productiviteit van je werknemers met een snellere en kosteneffectieve werkwijze.
Lees meer
Krijg toegang tot de juiste printtechnologie en expertise, zodat je medewerkers efficiënt informatie kunnen creëren, opslaan en printen.
Lees meer
Moderniseer en consolideer je IT-infrastructuur, automatiseer taken en transformeer je bedrijfsactiviteiten.
Lees meer
Beveilig je IT-infrastructuur met onze deskundige oplossingen en bouw veerkracht in je organisatie.
Lees meer
Stap over op digitaal afdrukken en bied je klanten meer duurzame, kosteneffectieve keuzes.
Lees meer
Products Services Thumbnail

Producten en Services

Wij bieden een complete reeks oplossingen die ontworpen zijn om je bedrijfsprocessen te helpen stroomlijnen, zodat je efficiënter en productiever kunt werken binnen je organisatie.

Energiezuinige reeks productieprinters en end-to-end softwareoplossingen.
Lees meer
Services op maat voor jouw werkomgeving, zodat je taken kunt automatiseren en een positieve werkervaring kunt creëren.
Lees meer
DTG-printers voor massamaatwerk voor kleding en accessoires, zoals T-shirts, sokken en tassen. 
Lees meer
Apparatuur voor recreatieve en professionele beeldvorming, met een jarenlange merkerfgoed.
Lees meer
Reken op originele Ricoh-inkt, -toner, -onderdelen en -benodigdheden voor uitstekende printerprestaties en vind de benodigdheden voor je Ricoh-apparaten.
Lees meer
Support Thumbnail

Jouw ondersteuningscentrum

Alle product- en serviceondersteuning die je nodig hebt op één plek. Wij bieden ondersteuning, advies en oplossingen om uw bedrijf draaiende te houden.

Krijg ondersteuning
Gebruik onze selfserviceportalen om meterstanden door te geven, stuurprogramma's en software te downloaden en nog veel meer. 
Lees meer
Beheer je apparaten online via de One Ricoh Portal: volg het gebruik, plaats serviceverzoeken, bestel tonervoorraden en meer. 
Lees meer
Toners retourneren & namaak
Retourneer en recycleer je gebruikte toners en koop authentieke producten, rechtstreeks bij ons.
Zoek de dichtstbijzijnde Ricoh-verkooppunten in je buurt.
Lees meer
News Events Thumbnail

Blijf op de hoogte

Kom alles te weten over ons bedrijfsnieuws, productinnovaties en de evenementen die we organiseren en bijwonen.

Al het nieuws
Ontdek wat er nieuw is bij Ricoh met nieuws and updates die de werkplek transfomeren. 
Lees meer
Woon onze komende evenementen bij en ontdek hoe wij je kunnen helpen een efficiëntere en meer samenwerkende werkplek te creëren.
Lees meer
About Us Thumbnail

Over ons

Bij Ricoh streven we ernaar altijd naar onze klanten te luisteren en je innovatieve oplossingen, producten en diensten aan te bieden die aansluiten bij jouw bedrijfsdoelstellingen. Wij trachten waarde toe te voegen aan je diensten en producten en passen ons aan veranderende bedrijfsklimaten.

Meer weten
Wie we zijn, wat we doen en wat ons bedrijf vormgeeft.
Lees meer
Bouw aan een mooie carrière bij Ricoh.
Lees meer
Insights Thumbnail

Inzichten

Ontdek en lees onze nieuwste blogs en inzichten over wat er belangrijk is op het gebied van bedrijfsoplossingen.

Meer weten
Contact

Meeting Room Services

Vergaderzalen van bedrijven moeten productieve ruimten zijn waarin teams moeiteloos en op dynamische wijze hun werk en ideeën kunnen delen, presenteren en verder kunnen uitwerken. Het gebeurt echter maar al te vaak dat een ruimte bij aanvang van een vergadering bezet of onvoldoende ingericht blijkt.

Met Meeting Room Services van Ricoh transformeert u het gebruik van uw vergaderruimten. We bieden een volledige oplossing waarmee u deze waardevolle kantoorruimte omtovert tot een efficiënt beheerde omgeving die uw productiviteit actief stimuleert.

Voor een efficiënter gebruik van elke ruimte voorzien we in beheersoftware waarmee u kunt beoordelen hoe ruimten worden gebruikt en in digital signage, zodat iedereen weet wanneer ruimten bezet of beschikbaar zijn. We kunnen ook ID-kaarttechnologie installeren voor toegangsbeheer van ruimten.

Voor een betere organisatorische efficiëntie voorzien we in software waarmee u eenvoudig vergaderruimten boekt vanuit uw agendasysteem, uitnodigingen verzendt en telefoonlijnen, parkeerplaatsen en lunches reserveert voor uw bezoekers.

En ten behoeve van vergaderproductiviteit installeren, ondersteunen en onderhouden we communicatie- en presentatietechnologieën passend binnen elk budget en bij elke behoefte.

De voordelen

Met Meeting Room Services van Ricoh optimaliseert u het gebruik van uw vergaderruimten. We helpen u:

  • Meer inzicht te krijgen in hoe ruimten worden gebruikt
  • De processen met betrekking tot de organisatie van vergaderingen te verbeteren
  • Uw vergaderfaciliteiten beter toegankelijk te maken
  • De productiviteit een boost te geven met verbeterde communicatie- en samenwerkingstechnologieën
  • Gebruikspatronen bij te houden, opdat u er zeker van bent dat uw faciliteiten steeds in uw behoeften blijven voorzien

Met binnen de industrie toonaangevende ruimtebeheertechnologie van Condeco helpen we u de optimale indeling van uw vergaderruimten vast te stellen. We implementeren realtime gegevensbeheersoftware om voor uw vergaderruimten gebruikspatronen te definiëren.

We bieden u een breed scala aan communicatie- en samenwerkingstechnologieën aan, van apparatuur voor videovergaderingen tot interactieve whiteboards. We voorzien bovendien in software die integreert met uw bestaande platformen en waarmee u de efficiëntie van uw administratieve processen voor vergaderingen op een hoger niveau brengt.

Onze digital signage-oplossingen tonen informatie over de beschikbaarheid van ruimten. In uw receptieruimten geïnstalleerde displays geven daarnaast informatie over vergadertijden en -locaties, zodat u moeiteloos een beschikbare ruimte vindt. Medewerkers en deelnemers kunnen zien wanneer een ruimte in gebruik is en wanneer de volgende geplande vergadering begint.

Gedurende heel onze samenwerking bieden we volledige ondersteuning voor projecten, services en verandermanagement om ervoor te zorgen dat de geïmplementeerde oplossingen steeds op uw vereisten blijven afgestemd.

  • Bringme Box

    BringmeBox

    Bringme neemt het werk en de last van al die logistieke handelingen (pakjes ontvangen, terugsturen, leveren aan collega’s & verzenden) uit handen zodat uw waardevolle medewerkers zich kunnen focussen op de taken waarmee ze écht een meerwaarde vormen voor het bedrijf.