Meeting Room Services
Vergaderzalen van bedrijven moeten productieve ruimten zijn waarin teams moeiteloos en op dynamische wijze hun werk en ideeën kunnen delen, presenteren en verder kunnen uitwerken. Het gebeurt echter maar al te vaak dat een ruimte bij aanvang van een vergadering bezet of onvoldoende ingericht blijkt.
Met Meeting Room Services van Ricoh transformeert u het gebruik van uw vergaderruimten. We bieden een volledige oplossing waarmee u deze waardevolle kantoorruimte omtovert tot een efficiënt beheerde omgeving die uw productiviteit actief stimuleert.
Voor een efficiënter gebruik van elke ruimte voorzien we in beheersoftware waarmee u kunt beoordelen hoe ruimten worden gebruikt en in digital signage, zodat iedereen weet wanneer ruimten bezet of beschikbaar zijn. We kunnen ook ID-kaarttechnologie installeren voor toegangsbeheer van ruimten.
Voor een betere organisatorische efficiëntie voorzien we in software waarmee u eenvoudig vergaderruimten boekt vanuit uw agendasysteem, uitnodigingen verzendt en telefoonlijnen, parkeerplaatsen en lunches reserveert voor uw bezoekers.
En ten behoeve van vergaderproductiviteit installeren, ondersteunen en onderhouden we communicatie- en presentatietechnologieën passend binnen elk budget en bij elke behoefte.
- De voordelen
-
Met Meeting Room Services van Ricoh optimaliseert u het gebruik van uw vergaderruimten. We helpen u:
- Meer inzicht te krijgen in hoe ruimten worden gebruikt
- De processen met betrekking tot de organisatie van vergaderingen te verbeteren
- Uw vergaderfaciliteiten beter toegankelijk te maken
- De productiviteit een boost te geven met verbeterde communicatie- en samenwerkingstechnologieën
- Gebruikspatronen bij te houden, opdat u er zeker van bent dat uw faciliteiten steeds in uw behoeften blijven voorzien
Met binnen de industrie toonaangevende ruimtebeheertechnologie van Condeco helpen we u de optimale indeling van uw vergaderruimten vast te stellen. We implementeren realtime gegevensbeheersoftware om voor uw vergaderruimten gebruikspatronen te definiëren.
We bieden u een breed scala aan communicatie- en samenwerkingstechnologieën aan, van apparatuur voor videovergaderingen tot interactieve whiteboards. We voorzien bovendien in software die integreert met uw bestaande platformen en waarmee u de efficiëntie van uw administratieve processen voor vergaderingen op een hoger niveau brengt.
Onze digital signage-oplossingen tonen informatie over de beschikbaarheid van ruimten. In uw receptieruimten geïnstalleerde displays geven daarnaast informatie over vergadertijden en -locaties, zodat u moeiteloos een beschikbare ruimte vindt. Medewerkers en deelnemers kunnen zien wanneer een ruimte in gebruik is en wanneer de volgende geplande vergadering begint.
Gedurende heel onze samenwerking bieden we volledige ondersteuning voor projecten, services en verandermanagement om ervoor te zorgen dat de geïmplementeerde oplossingen steeds op uw vereisten blijven afgestemd.
-
BringmeBox
Bringme neemt het werk en de last van al die logistieke handelingen (pakjes ontvangen, terugsturen, leveren aan collega’s & verzenden) uit handen zodat uw waardevolle medewerkers zich kunnen focussen op de taken waarmee ze écht een meerwaarde vormen voor het bedrijf.