Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

BringmeBox

Beveilig en automatiseer uw logistieke handelingen !

Bedrijven staan vandaag de dag voor een gigantische uitdaging: hoe kan de interne logistiek efficiënter terwijl het aantal logistieke handelingen blijft toenemen? En hoe gaan we om met de exponentiële toename van online bestellingen die op het werk geleverd worden?

Automatiseer deze logistieke handelingen !

Bringme neemt het werk en de last van al die logistieke handelingen (pakjes ontvangen, terugsturen, leveren aan collega’s & verzenden) uit handen zodat uw waardevolle medewerkers zich kunnen focussen op de taken waarmee ze écht een meerwaarde vormen voor het bedrijf.

Tijd voor de automatische service desk

De Bringme Box doet dienst als een automatische service desk en neemt op een veilige en discrete manier bestellingen of zendingen aan en informeert de juiste persoon in real time. Bovendien houdt de app u altijd op de hoogte van uw zending of levering. Met een Bringme Box vangt u de stroom aan logistieke bewegingen op zonder de receptie te belasten. 

De voordelen

  • Win tijd:niemand hoeft zijn werk te onderbreken, want alles gaat automatisch.
  • Veilig: elke logistieke handeling is op elk moment traceerbaar, fraude en verlies van pakketten worden tot een minimum beperkt.
  • Meer productiviteit
  • Snelle ROI
  • Op maat van uw organisatie : De Bringme is volledig aanpasbaar op de grootte van uw organisatie.
  • Milieuvriendelijk: koeriers kunnen hun routes efficiënter indelen waardoor ze 50% op ritten én CO2-uitstoot kunnen besparen.
  • Gelukkige medewerkers

Verwante oplossingen

  • Meeting Room Service

    Meeting Room Services

    Zorg voor een meer productieve en efficiënte werkomgeving door het gebruik van uw vergaderfaciliteiten te optimaliseren.