Smart Lockers New

Smart Lockers

Ga voor slimme en efficiënte opslagmogelijkheden

Open de deur naar meer agile werkwijzen, met Smart Lockers

Kantoorbenodigdheden, IT-middelen, waardevolle bedrijfsapparatuur of post en pakketjes veilig en efficiënt uitgeven en beheren? Met Smart Lockers van Ricoh openen medewerkers en/of klanten zélf een locker met een pas of code. Wanneer dat hun uitkomt.

Zo voorkom je handmatig werk en bespaar je tijd. Dankzij realtime tracking weet je altijd precies waar de middelen zich bevinden. Veilig en efficiënt, terwijl je hier zelf geen omkijken naar hebt.

De voordelen:
  • Geïntegreerde technologie met bestaande of nieuwe infrastructuur
  • Zeker van de hoogst mogelijke beveiliging
  • Aanpasbaar op de wensen en behoeften in jouw organisatie
  • Volledig te personaliseren in de gewenste huisstijl
  • Inclusief uitgebreide service en support

Bereken je besparing met Smart Lockers

Smart Lockers zijn geavanceerde opslagoplossingen, uitgerust met de nieuwste technologie. Hiermee beheer je veilig de opslag van apparatuur, zoals IT-toebehoren of persoonlijke spullen. Vul de calculator in en ontdek hoeveel je bespaart met deze technologie.

Innovatief, veilig en gebruiksvriendelijk

De uitgifte van (waardevolle) middelen moet natuurlijk veilig gebeuren. Met Ricoh Smart Lockers kun je daarom rekenen op geïntegreerde beveiliging volgens de hoogste securtity-standaarden in de markt. De lockers zijn bovendien eenvoudig in het gebruik en beheer. En of het nu gaat om uitgifte van alledaagse kantoorbenodigdheden of bedrijfkritische apparatuur: er is altijd een oplossing die bij je behoefte past.
Met geavanceerde functionaliteiten voor o.a. kantooromgevingen, logistiek & warehousing, retail en onderwijs adviseren we je graag over de best passende toepassing voor jouw organisatie.
Bekijk de video

Ontdek hoe je met Ricoh Smart Lockers grip houdt op je inventaris en de gebruikerservaring verbetert.

Bekijk de video
Ricoh Europe Supply Chain Management

"We gebruiken de Smart Lockers van Ricoh voor het beheer van onze inventaris. Onze handscanners zijn altijd veilig achter slot en grendel. Ook hebben we inzicht in de locatie. We realiseren een tijdsbesparing en efficiëntere operatie."

Simon Hooglugt

General Manager, DHL Supply Chain

Ricoh Financing Services

Schaf de technologie en diensten aan die je nodig hebt, op een manier die bij je organisatie past.


Met onze flexibele financieringsopties spreid je de kosten van je investering. Jij blijft in control en ontvangt elke maand of kwartaal één voorspelbare factuur.

Contact

Onze experts staan voor je klaar

Benieuwd wat Ricoh voor je organisatie kan betekenen?

Neem contact op