homeback to menu
Overzicht

Leading Change at Work

Technologie verandert de manier waarop we (samen)werken. Ricoh helpt je bij die verandering in elke fase. Voor een naadloze overgang naar een flexibele werkomgeving, waar professionals altijd en overal optimaal samenwerken.
Ontdek onze oplossingen
Business service
Digital Workspace

Altijd en overal samenwerken

Het gaat er niet om waar je werkt, maar hoe je werkt. Ricoh ondersteunt je bij de ontwikkeling en implementatie van digitale, flexibele werkplekken. Zodat medewerkers efficiënt samenwerken en meer uit hun dag halen, waar zij ook werken.
Ontdek onze oplossingen
Business Process Management

Optimaliseer je processen

Automatiseer handmatige, arbeidsintensieve werkzaamheden. Bespaar kosten én houd tijd over voor werk dat er echt toe doet. Houd je medewerkers betrokken, productief en werk met meer plezier, dankzij gestroomlijnde processen.
Ontdek onze oplossingen
Cloud & IT-infrastructuur

Klaar voor de cloud

Ontdek hoe je de cloud en IT-infrastructuur optimaal inricht en beheert, zodat je flexibeler, productiever én veiliger werkt. Ricoh ondersteunt je met uitgebreid advies en schaalbare oplossingen, waarmee je een flexibele werkomgeving mogelijk maakt.
Ontdek onze oplossingen
Cybersecurity

Houd je organisatie 24/7 veilig

Hybride werken en het toenemend gebruik van mobiele devices (ook thuis) zet het security-vraagstuk in een nieuw daglicht. Houd je gegevens, informatie, systemen en IT-infrastructuur 24/7 veilig met cybersecurity door Ricoh.
Ontdek onze oplossingen
Digital Experience

Optimaliseer de klantbeleving

Overtref de klantverwachtingen in elke fase van de customer journey. Wij ontwikkelen, implementeren en beheren oplossingen voor medewerkers zodat zij een onuitwisbare indruk achter kunnen laten bij (potentiële) klanten.
Ontdek onze oplossingen
Kantoorprinters en software

Print altijd en overal, soepel en snel

Van kantoorprinters tot multifunctionele printers. Ricoh biedt een breed assortiment aan hoogwaardige printoplossingen. Met tal van mogelijkheden in snelheid, omvang en configuraties vind je altijd een model dat past  bij jouw organisatie.
Ontdek onze oplossingen
Overzicht

24/7 antwoord op je vraag

Hulp nodig bij een product of heb je een andere vraag aan ons? Je kunt hier terecht voor support, advies en snelle oplossingen. Ons team staat voor je klaar.
Support en download
AV technology and management
Overzicht

Altijd op de hoogte

Lees het laatste nieuws, blijf op de hoogte van onze productinnovaties en ontdek welke evenementen we organiseren.
Blijf op de hoogte
News and events from Ricoh
Onze organisatie

Wie we zijn en wat we doen

Kies je voor Ricoh? Dan kun je rekenen op een team van specialisten met focus op jouw branche. Zij kennen de kansen en uitdagingen van je organisatie. Zo ontvang je advies op maat, op een manier die bij je past.
Ontdek Ricoh
Overzicht

Stel ons je vraag

Wil je meer informatie over onze oplossingen en diensten? Heb je support nodig of heb je een vraag over je account of een factuur? Ons team staat voor je klaar.
Neem contact met ons op
Brand & Business Communication
Overzicht

Altijd op de hoogte van actuele ontwikkelingen

Welke ontwikkelingen spelen er op dit moment in de branche? Wat zijn de trends? En kun je hier als organisatie op inspelen? Lees onze onderzoeken, e-books en whitepapers en doe waardevolle inzichten op.
Doe inspiratie op
Ricoh Insights - Overview

Logistics

Met Logistics van Ricoh beschikt u over alle tools voor het eenvoudig en zorgvuldig vastleggen en indexeren van leveringsbewijzen, ontvangstbewijzen, vrachtbrieven en andere documentatie die u nodig heeft voor uw logistieke management.

Efficiënt beheer van logistiek papierwerk geeft direct een financiële impact - hoe eerder u gegevens kunt verwerken, hoe eerder u klanten kunt factureren. Logistieke documenten worden opgeslagen in een veilig, eenvoudig te beheren centraal en digitaal archief, waar ze razendsnel vind- en bruikbaar zijn.

Deze volledig digitale oplossing helpt u uw processen te versnellen met het vlot digitaliseren van fysieke documenten, beperkt administratietijd en kosten, en beperkt het risico van handmatige invoerfouten.

De voordelen

Met Logistics van Ricoh realiseert u kostenbesparingen en verbetert u de cashflow door al uw relevante logistieke documenten te digitaliseren en te centraliseren. Onze oplossing kan u helpen: Bedrijfskosten te verlagen

  • Maakt het handmatig opzoeken, afstemmen en verwerken van leveringsbewijzen, ontvangstbewijzen, vrachtbrieven en andere fysieke, logistieke documenten overbodig
  • Biedt rechtstreeks toegang tot documenten via een nauwkeurig geïndexeerd, centraal beheerd en digitaal archief waarmee administratiekosten worden beperkt en de behoefte aan kostbare fysieke opslag wordt teruggedrongen
Processen te versnellen
  • Maak uw bedrijf efficiënter met realtime toegang tot alle documenten
  • Versnel verwerkingsprocessen met snelle, eenvoudige scan- en indexeeropties voor documenten met behulp van een multifunctioneel apparaat
Cashflow te verbeteren
  • Snel opzoeken en ophalen van belangrijke documentatie versnelt de facturatie en verbetert uw cashflow
Zorgvuldigheid te vergroten
  • Centraal documentbeheer faciliteert zorgvuldige indexering en audit trails
  • Check-in/check-out versiebeheer garandeert het gebruik van juiste documentversies
  • Het snel en eenvoudig documenten af kunnen stemmen zorgt ervoor dat helpdesks verzoeken sneller kunnen afhandelen

Verwante oplossingen

  • Device Management

    Device Management

    Snelle, efficiënte ondersteuning voor uw apparaten zorgt ervoor dat uw interne medewerkers meer tijd hebben voor bedrijfskritische taken.

  • Security Solutions

    Security Solutions

    Consultancy, hardware- en software-oplossingen gericht op de beveiligingsbehoeften van uw bedrijf

  • Fleet Records

    Fleet Records

    Eenvoudige naleving, beveiliging en beheer van wagenparkdocumentatie.

  • Ricoh Expense Manager

    Ricoh Expense Manager

    Ricoh Expense Manager is een platform in de cloud dat het onkostendeclaratieproces van het ontvangst van de bon tot de goedkeuring en rapportage ervan automatiseert.