Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Application Services

Met Application Services van Ricoh verbetert u alle aspecten van uw documentbeheer. Onze ervaren adviseurs evalueren uw processen en helpen u software-oplossingen te vinden die uw documentstromen optimaliseren zodat ze een actieve bijdrage leveren aan uw bedrijfsvoering. Wij bieden praktische ondersteuning voor dit gehele traject en helpen bij implementatie, onderhoud en beheer van applicaties.


Robotic Process Automation

Met Robotisering kunt u uw bedrijfsprocessen efficiënter inrichten door menselijk handelen na te bootsen door de inzet van robottechnieken.

Robotic Process Automation

Document Governance

Document Governance

De Document Governance Service van Ricoh helpt u grip te houden op beheer en bewaking van uw documentomgeving door een geïntegreerd en schaalbaar pakket aan applicaties en tools aan te bieden die op elkaar afgestemd zijn. Dit maakt uw documentprocessen eenvoudiger.


Contract Management

Op veilige wijze volledige controle over uw contractbeheer. Dankzij onze oplossing beschikt u altijd realtime over de informatie die u nodig heeft. Met functiegebaseerde systeemtoegang beschermt u op veilige wijze vertrouwelijke documenten.

Contract Management

Accounts Payable

Accounts Payable

Accounts Payable van Ricoh maakt het mogelijk facturen van leveranciers moeiteloos te registreren, te verwerken, goed te keuren en te archiveren. Facturen zijn eenvoudig toegankelijk en makkelijk te traceren. Tijdrovende handmatige taken worden geautomatiseerd. Hiermee wordt factuurbeheer kinderspel.


Accounts Receivable

Accounts Receivable Archiving van Ricoh ondersteunt uw klantenservice. De snelle, gecentraliseerde oplossing voor factuurarchivering is eenvoudig toegankelijk en toont exacte duplicaten van facturen zoals ze aan uw klanten zijn verzonden.

Accounts Payable

Customer Services

Customer Services

Geef uw klantenservice een boost door actuele klantgegevens eenvoudig toegankelijk te maken. Gebruik onze oplossing voor het snel vastleggen, indexeren en opslaan van klantgegevens. Bespaar tijd, verhoog klanttevredenheid en verbeter tegelijkertijd de beveiliging van documenten en het naleven van wet- en regelgeving.


Human Resource Records

Human Resource Records van Ricoh helpt HR-afdelingen documentbeheer te stroomlijnen met een eenvoudig te beheren, beveiligd centraal digitaal archief voor het vastleggen, indexeren en opslaan van gevoelige informatie.

Human Resource Records

Logistics

Logistics

Met Logistics van Ricoh beschikt u over alle tools voor het eenvoudig vastleggen en indexeren van leveringsbewijzen, ontvangstbewijzen, vrachtbrieven en overige documentatie rond uw logistiek management.


Heeft u een andere vraag?

Neem contact met ons op, wij helpen u graag.

Neem contact met ons op