Cookiebeleid

Ricoh maakt gebruik van tools voor gegevensverzameling, zoals cookies, om uw ervaring met het gebruik van deze site te verbeteren. Informatie over het wijzigen van deze instellingen en over cookies vindt u hier.

Customer Services

Voor een goede klantenservice is snelle toegang tot accurate informatie tegenwoordig onmisbaar. Met ontelbaar veel verschillende documenten in diverse bestandsformaten die binnen een organisatie rouleren, zijn medewerkers vaak uren bezig de juiste informatie te achterhalen en ontsluiten. Dit is niet alleen verspilling van tijd en energie, maar is ook frustrerend voor klanten die op ondersteuning wachten.

Customer Services van Ricoh biedt bedrijven een gecentraliseerde digitale documentoplossing met ondersteuning voor meer dan 300 verschillende bestandstypen. Documenten worden snel vastgelegd, geïndexeerd en opgeslagen. Zo is de meest recente informatie onmiddellijk gebruiksklaar. Medewerkers van klantenservice kunnen zo snel en accuraat reageren met up-to-date informatie.

Naast de efficiëntie die deze papierloze oplossing biedt, helpt Customer Service ook bij het verbeteren van documentveiligheid, compliance en duurzaam ondernemerschap. Omdat handmatig indexeren niet meer nodig is, bespaart u tijd en vergroot u de nauwkeurigheid. Documenten kunnen eenvoudig worden geannoteerd voordat ze naar beveiligde digitale mappen worden verplaatst. Processen zijn transparant en eenvoudig te auditen.

De voordelen

Met Customer Services van Ricoh kost het opzoeken van informatie voor klantenservice minder tijd, zodat er meer tijd is voor het helpen van klanten.

Onze oplossing helpt u:

  • Uw klantenservice te verbeteren met eenvoudig toegankelijke en up-to-date informatie
  • Klantvertrouwelijkheid te waarborgen dankzij rolgebaseerde beveiliging voor het beheer van toegang tot documenten
  • Efficiëntie te verhogen door snelle toegang tot klantgegevens via een centraal digitaal archief
  • Tijd te besparen doordat Optical Character Recognition (OCR) handmatig indexeren overbodig maakt
  • Documenten snel te vinden dankzij de eenvoudig te doorzoeken en geïndexeerde indeling
  • Compliance te verbeteren met transparante audit trails en check-in/check-out versiebeheer om te verzekeren dat alleen wordt verwezen naar actuele documenten

Verwante oplossingen

  • Contract Management

    Contract Management

    Onze veilige, eenvoudig doorzoekbare oplossing geeft u de volledige controle over uw contractbeheer

  • Customer Communication Management

    Customer Communication Management

    Meer betrokkenheid door innovatieve technologie voor multi-channel communicatie, workflow-oplossingen en personalisatie

  • Precision Marketing Services

    Precision Marketing Services

    Met doelgerichte rapportages en personalisatietools verbetert u betrokkenheid en conversie van klanten