Application Services
Met Application Services van Ricoh verbetert u alle aspecten van uw documentbeheer. Onze ervaren adviseurs evalueren uw processen en helpen u software-oplossingen te vinden die uw documentstromen optimaliseren zodat ze een actieve bijdrage leveren aan uw bedrijfsvoering. Wij bieden praktische ondersteuning voor dit gehele traject en helpen bij implementatie, onderhoud en beheer van applicaties.
Robotic Process Automation
Met Robotisering kunt u uw bedrijfsprocessen efficiënter inrichten door menselijk handelen na te bootsen door de inzet van robottechnieken.


Document Governance
De Document Governance Service van Ricoh helpt u grip te houden op beheer en bewaking van uw documentomgeving door een geïntegreerd en schaalbaar pakket aan applicaties en tools aan te bieden die op elkaar afgestemd zijn. Dit maakt uw documentprocessen eenvoudiger.
Contract Management
Op veilige wijze volledige controle over uw contractbeheer. Dankzij onze oplossing beschikt u altijd realtime over de informatie die u nodig heeft. Met functiegebaseerde systeemtoegang beschermt u op veilige wijze vertrouwelijke documenten.


Accounts Payable
Accounts Payable van Ricoh maakt het mogelijk facturen van leveranciers moeiteloos te registreren, te verwerken, goed te keuren en te archiveren. Facturen zijn eenvoudig toegankelijk en makkelijk te traceren. Tijdrovende handmatige taken worden geautomatiseerd. Hiermee wordt factuurbeheer kinderspel.
Accounts Receivable
Accounts Receivable Archiving van Ricoh ondersteunt uw klantenservice. De snelle, gecentraliseerde oplossing voor factuurarchivering is eenvoudig toegankelijk en toont exacte duplicaten van facturen zoals ze aan uw klanten zijn verzonden.


Customer Services
Geef uw klantenservice een boost door actuele klantgegevens eenvoudig toegankelijk te maken. Gebruik onze oplossing voor het snel vastleggen, indexeren en opslaan van klantgegevens. Bespaar tijd, verhoog klanttevredenheid en verbeter tegelijkertijd de beveiliging van documenten en het naleven van wet- en regelgeving.
Human Resource Records
Human Resource Records van Ricoh helpt HR-afdelingen documentbeheer te stroomlijnen met een eenvoudig te beheren, beveiligd centraal digitaal archief voor het vastleggen, indexeren en opslaan van gevoelige informatie.


Logistics
Met Logistics van Ricoh beschikt u over alle tools voor het eenvoudig vastleggen en indexeren van leveringsbewijzen, ontvangstbewijzen, vrachtbrieven en overige documentatie rond uw logistiek management.
Niet gevonden wat u zocht?
Hebt u niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact op met Ricoh en we zullen u helpen.