LG and Ricoh sign unique European partnership agreement
Frankfurt, 28 March 2019 – Leading technology companies LG and Ricoh have announced a new European partnership. Effective as of April 1st 2019, the agreement strengthens LG’s longstanding relationship with Ricoh, a key reseller of LG display devices. The partnership was mutually agreed to during Integrated Systems Europe. It will provide companies of all sizes and sectors with access to crystal-clear displays for everything from smart meeting spaces to digital signage solutions through a single trusted partner with global resources.
About LG Electronics Business Solutions
LG Business Solutions offers professional solutions in information display, system air conditioning, lighting and energy. As a leader in B2B innovation, LG Electronics Business Solutions aims to provide a total solution encompassing consultancy, installation, maintenance and support in collaboration with its professional business partners. Visit http://www.lg.com/global/business.
| À propos de Ricoh |
Ricoh soutient les lieux de travail numériques en utilisant des technologies et des services novateurs qui permettent aux utilisateurs de travailler plus intelligemment, où qu’ils soient.
Grâce aux connaissances et aux capacités organisationnelles acquises et cultivées au cours de ses 85 années d’existence, Ricoh est l’un des principaux fournisseurs de services numériques, de gestion de l’information et de solutions d’impression et d’imagerie conçus pour soutenir la transformation numérique et optimiser la performance des entreprises.
Le Groupe Ricoh, qui a son siège à Tokyo, a des activités importantes dans le monde entier et ses produits et services touchent désormais des clients dans environ 200 pays et régions. Pour l’exercice clos en mars 2022, le Groupe Ricoh a réalisé un chiffre d’affaires mondial de 1 758 milliards de yens (environ 14,5 milliards USD).
Pour plus d’informations : www.ricoh.be
© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Tous droits réservés. Tous les noms de produits référencés sont les marques de leurs sociétés respectives.