homeback to menu
Overzicht

Leading Change at Work

Technologie verandert de manier waarop we (samen)werken. Ricoh helpt je bij die verandering in elke fase. Voor een naadloze overgang naar een flexibele werkomgeving, waar professionals altijd en overal optimaal samenwerken.
Ontdek onze oplossingen
Business service
Digital Workspace

Altijd en overal samenwerken

Het gaat er niet om waar je werkt, maar hoe je werkt. Ricoh ondersteunt je bij de ontwikkeling en implementatie van digitale, flexibele werkplekken. Zodat medewerkers efficiënt samenwerken en meer uit hun dag halen, waar zij ook werken.
Ontdek onze oplossingen
Business Process Management

Optimaliseer je processen

Automatiseer handmatige, arbeidsintensieve werkzaamheden. Bespaar kosten én houd tijd over voor werk dat er echt toe doet. Houd je medewerkers betrokken, productief en werk met meer plezier, dankzij gestroomlijnde processen.
Ontdek onze oplossingen
Cloud & IT-infrastructuur

Klaar voor de cloud

Ontdek hoe je de cloud en IT-infrastructuur optimaal inricht en beheert, zodat je flexibeler, productiever én veiliger werkt. Ricoh ondersteunt je met uitgebreid advies en schaalbare oplossingen, waarmee je een flexibele werkomgeving mogelijk maakt.
Ontdek onze oplossingen
Cybersecurity

Houd je organisatie 24/7 veilig

Hybride werken en het toenemend gebruik van mobiele devices (ook thuis) zet het security-vraagstuk in een nieuw daglicht. Houd je gegevens, informatie, systemen en IT-infrastructuur 24/7 veilig met cybersecurity door Ricoh.
Ontdek onze oplossingen
Digital Experience

Optimaliseer de klantbeleving

Overtref de klantverwachtingen in elke fase van de customer journey. Wij ontwikkelen, implementeren en beheren oplossingen voor medewerkers zodat zij een onuitwisbare indruk achter kunnen laten bij (potentiële) klanten.
Ontdek onze oplossingen
Kantoorprinters en software

Print altijd en overal, soepel en snel

Van kantoorprinters tot multifunctionele printers. Ricoh biedt een breed assortiment aan hoogwaardige printoplossingen. Met tal van mogelijkheden in snelheid, omvang en configuraties vind je altijd een model dat past  bij jouw organisatie.
Ontdek onze oplossingen
Overzicht

24/7 antwoord op je vraag

Hulp nodig bij een product of heb je een andere vraag aan ons? Je kunt hier terecht voor support, advies en snelle oplossingen. Ons team staat voor je klaar.
Support en download
AV technology and management
Overzicht

Altijd op de hoogte

Lees het laatste nieuws, blijf op de hoogte van onze productinnovaties en ontdek welke evenementen we organiseren.
Blijf op de hoogte
News and events from Ricoh
Onze organisatie

Wie we zijn en wat we doen

Kies je voor Ricoh? Dan kun je rekenen op een team van specialisten met focus op jouw branche. Zij kennen de kansen en uitdagingen van je organisatie. Zo ontvang je advies op maat, op een manier die bij je past.
Ontdek Ricoh
Overzicht

Stel ons je vraag

Wil je meer informatie over onze oplossingen en diensten? Heb je support nodig of heb je een vraag over je account of een factuur? Ons team staat voor je klaar.
Neem contact met ons op
Brand & Business Communication
Overzicht

Altijd op de hoogte van actuele ontwikkelingen

Welke ontwikkelingen spelen er op dit moment in de branche? Wat zijn de trends? En kun je hier als organisatie op inspelen? Lees onze onderzoeken, e-books en whitepapers en doe waardevolle inzichten op.
Doe inspiratie op
Ricoh Insights - Overview

Meeting Room Services

Vergaderzalen van bedrijven moeten productieve ruimten zijn waarin teams moeiteloos en op dynamische wijze hun werk en ideeën kunnen delen, presenteren en verder kunnen uitwerken. Het gebeurt echter maar al te vaak dat een ruimte bij aanvang van een vergadering bezet of onvoldoende ingericht blijkt.

Met Meeting Room Services van Ricoh transformeert u het gebruik van uw vergaderruimten. We bieden een volledige oplossing waarmee u deze waardevolle kantoorruimte omtovert tot een efficiënt beheerde omgeving die uw productiviteit actief stimuleert.

Voor een efficiënter gebruik van elke ruimte voorzien we in beheersoftware waarmee u kunt beoordelen hoe ruimten worden gebruikt en in digital signage, zodat iedereen weet wanneer ruimten bezet of beschikbaar zijn. We kunnen ook ID-kaarttechnologie installeren voor toegangsbeheer van ruimten.

Voor een betere organisatorische efficiëntie voorzien we in software waarmee u eenvoudig vergaderruimten boekt vanuit uw agendasysteem, uitnodigingen verzendt en telefoonlijnen, parkeerplaatsen en lunches reserveert voor uw bezoekers.

En ten behoeve van vergaderproductiviteit installeren, ondersteunen en onderhouden we communicatie- en presentatietechnologieën passend binnen elk budget en bij elke behoefte.

De voordelen

Met Meeting Room Services van Ricoh optimaliseert u het gebruik van uw vergaderruimten. We helpen u:

  • Meer inzicht te krijgen in hoe ruimten worden gebruikt
  • De processen met betrekking tot de organisatie van vergaderingen te verbeteren
  • Uw vergaderfaciliteiten beter toegankelijk te maken
  • De productiviteit een boost te geven met verbeterde communicatie- en samenwerkingstechnologieën
  • Gebruikspatronen bij te houden, opdat u er zeker van bent dat uw faciliteiten steeds in uw behoeften blijven voorzien

Met binnen de industrie toonaangevende ruimtebeheertechnologie van Condeco helpen we u de optimale indeling van uw vergaderruimten vast te stellen. We implementeren realtime gegevensbeheersoftware om voor uw vergaderruimten gebruikspatronen te definiëren.

We bieden u een breed scala aan communicatie- en samenwerkingstechnologieën aan, van apparatuur voor videovergaderingen tot interactieve whiteboards. We voorzien bovendien in software die integreert met uw bestaande platformen en waarmee u de efficiëntie van uw administratieve processen voor vergaderingen op een hoger niveau brengt.

Onze digital signage-oplossingen tonen informatie over de beschikbaarheid van ruimten. In uw receptieruimten geïnstalleerde displays geven daarnaast informatie over vergadertijden en -locaties, zodat u moeiteloos een beschikbare ruimte vindt. Medewerkers en deelnemers kunnen zien wanneer een ruimte in gebruik is en wanneer de volgende geplande vergadering begint.

Gedurende heel onze samenwerking bieden we volledige ondersteuning voor projecten, services en verandermanagement om ervoor te zorgen dat de geïmplementeerde oplossingen steeds op uw vereisten blijven afgestemd.

  • Bringme Box

    BringmeBox

    Bringme neemt het werk en de last van al die logistieke handelingen (pakjes ontvangen, terugsturen, leveren aan collega’s & verzenden) uit handen zodat uw waardevolle medewerkers zich kunnen focussen op de taken waarmee ze écht een meerwaarde vormen voor het bedrijf.