Ricoh als Gold Status lid toegevoegd aan Microsoft Content Services Partner Programma
Opname in dit Microsoft Partnerprogramma bevestigt status van Ricoh als digitaal dienstenbedrijf.
Vilvoorde, 6 april 2021 – Ricoh, leverancier van IT-diensten op het gebied van document management, consultancy, software en hardware aan bedrijven, is voor zijn wereldwijde vermogen om lokaal toonaangevende digitale diensten te leveren, erkend met de gouden status in het Microsoft Content Services Partner Program.
Dit exclusieve programma van Microsoft erkent bedrijven en partners die end-to-end software en diensten aanbieden waardoor volledige werkplekken met elkaar verbinden worden en waardoor intelligent content management mogelijk is. Het programma heeft drie hoofddoelstellingen:
- Mensen kennis bieden door de toegang tot informatie, bronnen en expertise binnen de organisatie te stroomlijnen
- Content verwerken door middel van intelligente categorisering en procesautomatisering
- Content verbinden en beheren om de veiligheid en conformiteit te verbeteren
| Over Ricoh |
Ricoh creëert digitale werkomgevingen door het gebruik van innovatieve technologieën en diensten die mensen in staat stellen slimmer te werken, vanwaar ze zich ook bevinden.
In de loop van zijn 85-jarige geschiedenis bouwde Ricoh een gecultiveerde kennis en organisatorische capaciteiten uit. Dat maakt van het bedrijf een toonaangevende leverancier van digitale diensten, informatiebeheer en print- en beeldvormingsoplossingen die zijn ontwikkeld om digitale transformatie te ondersteunen en bedrijfsprestaties te optimaliseren.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Tokio, maar de Ricoh Group heeft belangrijke vestigingen over de hele wereld en haar producten en diensten bereiken vandaag klanten in ongeveer 200 landen en regio's. In het boekjaar dat eindigde in maart 2022 behaalde de Ricoh Group een wereldwijde omzet van 1.758 miljard yen (ongeveer 14,5 miljard USD).
Ga naar www.ricoh.be voor meer informatie.
© 2023 RICOH COMPANY, LTD. Alle rechten voorbehouden. Alle productnamen waarnaar wordt verwezen zijn handelsmerken van hun respectieve bedrijven.