homeback to menu
Overzicht

Leading Change at Work

Technologie verandert de manier waarop we (samen)werken. Ricoh helpt je bij die verandering in elke fase. Voor een naadloze overgang naar een flexibele werkomgeving, waar professionals altijd en overal optimaal samenwerken.
Ontdek onze oplossingen
Business service
Digital Workspace

Altijd en overal samenwerken

Het gaat er niet om waar je werkt, maar hoe je werkt. Ricoh ondersteunt je bij de ontwikkeling en implementatie van digitale, flexibele werkplekken. Zodat medewerkers efficiënt samenwerken en meer uit hun dag halen, waar zij ook werken.
Ontdek onze oplossingen
Business Process Management

Optimaliseer je processen

Automatiseer handmatige, arbeidsintensieve werkzaamheden. Bespaar kosten én houd tijd over voor werk dat er echt toe doet. Houd je medewerkers betrokken, productief en werk met meer plezier, dankzij gestroomlijnde processen.
Ontdek onze oplossingen
Cloud & IT-infrastructuur

Klaar voor de cloud

Ontdek hoe je de cloud en IT-infrastructuur optimaal inricht en beheert, zodat je flexibeler, productiever én veiliger werkt. Ricoh ondersteunt je met uitgebreid advies en schaalbare oplossingen, waarmee je een flexibele werkomgeving mogelijk maakt.
Ontdek onze oplossingen
Cybersecurity

Houd je organisatie 24/7 veilig

Hybride werken en het toenemend gebruik van mobiele devices (ook thuis) zet het security-vraagstuk in een nieuw daglicht. Houd je gegevens, informatie, systemen en IT-infrastructuur 24/7 veilig met cybersecurity door Ricoh.
Ontdek onze oplossingen
Digital Experience

Optimaliseer de klantbeleving

Overtref de klantverwachtingen in elke fase van de customer journey. Wij ontwikkelen, implementeren en beheren oplossingen voor medewerkers zodat zij een onuitwisbare indruk achter kunnen laten bij (potentiële) klanten.
Ontdek onze oplossingen
Kantoorprinters en software

Print altijd en overal, soepel en snel

Van kantoorprinters tot multifunctionele printers. Ricoh biedt een breed assortiment aan hoogwaardige printoplossingen. Met tal van mogelijkheden in snelheid, omvang en configuraties vind je altijd een model dat past  bij jouw organisatie.
Ontdek onze oplossingen
Overzicht

24/7 antwoord op je vraag

Hulp nodig bij een product of heb je een andere vraag aan ons? Je kunt hier terecht voor support, advies en snelle oplossingen. Ons team staat voor je klaar.
Support en download
AV technology and management
Overzicht

Altijd op de hoogte

Lees het laatste nieuws, blijf op de hoogte van onze productinnovaties en ontdek welke evenementen we organiseren.
Blijf op de hoogte
News and events from Ricoh
Onze organisatie

Wie we zijn en wat we doen

Kies je voor Ricoh? Dan kun je rekenen op een team van specialisten met focus op jouw branche. Zij kennen de kansen en uitdagingen van je organisatie. Zo ontvang je advies op maat, op een manier die bij je past.
Ontdek Ricoh
Overzicht

Stel ons je vraag

Wil je meer informatie over onze oplossingen en diensten? Heb je support nodig of heb je een vraag over je account of een factuur? Ons team staat voor je klaar.
Neem contact met ons op
Brand & Business Communication
Overzicht

Altijd op de hoogte van actuele ontwikkelingen

Welke ontwikkelingen spelen er op dit moment in de branche? Wat zijn de trends? En kun je hier als organisatie op inspelen? Lees onze onderzoeken, e-books en whitepapers en doe waardevolle inzichten op.
Doe inspiratie op
Ricoh Insights - Overview

BringmeBox

Beveilig en automatiseer uw logistieke handelingen !

Bedrijven staan vandaag de dag voor een gigantische uitdaging: hoe kan de interne logistiek efficiënter terwijl het aantal logistieke handelingen blijft toenemen? En hoe gaan we om met de exponentiële toename van online bestellingen die op het werk geleverd worden?

Automatiseer deze logistieke handelingen !

Bringme neemt het werk en de last van al die logistieke handelingen (pakjes ontvangen, terugsturen, leveren aan collega’s & verzenden) uit handen zodat uw waardevolle medewerkers zich kunnen focussen op de taken waarmee ze écht een meerwaarde vormen voor het bedrijf.

Tijd voor de automatische service desk

De Bringme Box doet dienst als een automatische service desk en neemt op een veilige en discrete manier bestellingen of zendingen aan en informeert de juiste persoon in real time. Bovendien houdt de app u altijd op de hoogte van uw zending of levering. Met een Bringme Box vangt u de stroom aan logistieke bewegingen op zonder de receptie te belasten. 

De voordelen

  • Win tijd:niemand hoeft zijn werk te onderbreken, want alles gaat automatisch.
  • Veilig: elke logistieke handeling is op elk moment traceerbaar, fraude en verlies van pakketten worden tot een minimum beperkt.
  • Meer productiviteit
  • Snelle ROI
  • Op maat van uw organisatie : De Bringme is volledig aanpasbaar op de grootte van uw organisatie.
  • Milieuvriendelijk: koeriers kunnen hun routes efficiënter indelen waardoor ze 50% op ritten én CO2-uitstoot kunnen besparen.
  • Gelukkige medewerkers
  • Meeting Room Service

    Meeting Room Services

    Zorg voor een meer productieve en efficiënte werkomgeving door het gebruik van uw vergaderfaciliteiten te optimaliseren.

  • Smart Lockers

    Smart Lockers

    Ga voor slimme en efficiënte opslagmogelijkheden