Contract Management
Met Contract Management van Ricoh bouwt u gecentraliseerd aan een veilig en eenvoudig te beheren digitaal archief met realtime toegang tot up-to-date documentatie.
Centralisatie van het bewaren van uw contracten geeft u meer controle over deze belangrijke documentatie. Contracten worden moeiteloos beheerd en teruggevonden en het niveau van uw documentbeveiliging verbetert.
Met onze Contract Management oplossing kunt u documenten vast leggen als geïndexeerde bestanden en opslaan in beveiligde mappen, waar ze toegankelijk zijn voor geautoriseerde gebruikers. Contracten en Service Level Agreements zijn snel en eenvoudig terug te vinden. U loopt niet langer het risico dat ze op de verkeerde plek worden bewaard of gearchiveerd.
- De voordelen
-
Onze oplossing geeft u volledige controle over uw contractdocumentbeheer en biedt u:
Eenvoudige toegang tot vertrouwelijke informatie
- Papieren documenten eenvoudig converteren en indexeren, zodat de inhoud op elk moment kan worden doorzocht
- Hoogwaardig gegevensbeheer zorgt ervoor dat u bedrijfskritische informatie steeds binnen handbereik heeft voor een snelle besluitvorming en een krachtige onderhandelingspositie
Betere beveiliging
- Rolgebaseerde systeemtoegang geeft u meer controle over toegang tot documenten
- Gebruikersregistratie en audit trails houden gebruikersbezoeken bij en maken naleving van wet- en regelgeving mogelijk
- Regelmatige back-ups bewaken de bedrijfscontinuïteit en voorkomen dat informatie verloren gaat
Meer efficiëntie
- Een volledig digitale werk- en documentstroom draagt bij aan nauwkeurigheid en beperkt het risico dat contracten op een verkeerde plek worden bewaard of gearchiveerd
- OCR-functionaliteit (Optical Character Recognition) zorgt een snelle en zorgvuldige doorzoekbaarheid van tekst
- Met gecentraliseerde digitale opslag krijgt u efficiënter toegang tot oorspronkelijk fysieke documenten
- Check-in/check-out services bieden documentversiebeheer, zodat u altijd toegang heeft tot de meest recente informatie