Business Process Services

Printen Twitter Facebook Delicious LinkedIn

De Business Process Services van Ricoh omvatten volledig beheerde, schaalbare oplossingen met mogelijkheden voor uitbesteding waarmee u uw bedrijfsactiviteiten kunt stroomlijnen en uw output kunt verhogen.

De hoeveelheid mensen en middelen die nodig zijn voor ondersteuning van uw bedrijfsprocessen kan met onze hulp in veel afdelingen worden verminderd.

We ondersteunen u niet alleen bij het bereiken van efficiëntere interne informatiestromen, maar kunnen u ook helpen om uw externe communicatie te herstructureren en over te stappen van ‘papier’ naar multichannelformaten om tegemoet te komen aan de veranderende wensen van uw doelgroep. Hierdoor verbetert de klanttevredenheid en dalen de kosten.

Door de inzet van onze specifieke vakkennis kunnen uw medewerkers meer tijd besteden aan de kernactiviteiten van uw bedrijf. Hierdoor neemt de efficiency toe, verbeteren de bedrijfsresultaten en dalen de kosten.

Neem contact met ons op en ontdek hoe we uw essentiële bedrijfsprocessen als HR, Inkoop, Finance en Marketing kunnen stroomlijnen.

Naar boven

Solutions

Man in an office looking forward.
Document Services Outsourcing

Geniet van alle voordelen van het outsourcen van documentservices, geleverd bij u op locatie, met uw eigen apparatuur. Of het nu is voor uw centrale repro, postkamer, scan- en archiveringsservice of gewoon om te zorgen dat de apparaten in uw afdelingen klaar en beschikbaar zijn voor al uw gebruikers, garandeert Ricoh dat u de juiste hulpbronnen heeft wanneer u ze nodig heeft. Zo bespaart u tijd en voegt u waarde toe aan uw bedrijf.

Woman standing at an office window holding a folder.
Document Process Outsourcing

Consultants van Ricoh begrijpen de wensen van uw bedrijf en hoe u uw documentstromen beheert. Hierdoor kunnen ze een documentprocesworkflow definiëren die overeenkomt met uw vereisten en die de efficiëntie van uw bedrijf vergroot. Door het outsourcen van sommige of alle documentprocessen, garanderen we dat u de juiste informatie krijgt wanneer u die nodig heeft. Laat het beheer van uw documenten over aan Ricoh.

Click & Post
Click & Post

Met de Ricoh ‘Click & Post’ – service kunt u vanop uw werkplek uw aangetekende brieven en facturen printen, verzendklaar maken, frankeren en versturen in slechts enkele muiskliks.

Scan & Post

Dankzij de "Scan & Post" dienst van Ricoh, kunt u nu snel en gemakkelijk uw post en aagetekende brieven vanaf uw multifunctionele printer versturen.

Naar boven

Meer hulp nodig?
Neem contact op met Ricoh via het contactformulier.

Naar boven

Verwante links