Zone De Police

KLANTCASE

De politiezone van La Louvière beschikt nu over digitale archivering

Sinds de introductie van de ‘Mammoetwet’ is de nood aan beheeroplossingen in de politiezones des te groter geworden.

Wijkagenten hebben het vandaag zo druk met administratieve taken dat ze geen tijd meer overhouden voor contacten met hun wijk. Het automatiseren van de administratieve job ligt dan ook voor de hand. Met de oplossing van Ricoh wordt gewerkt vanuit één centraal digitaal archief, waarin pv’s en hun bijlagen, maar ook korpsdocumenten en parketnota’s gemakkelijk op te volgen en terug te vinden zijn. Kostenbesparing en een aanzienlijke tijdwinst zijn slechts enkele van de voordelen



De snelle en grote toegankelijkheid en een beter inzicht maken onze administratieve opdracht heel wat eenvoudiger. Dankzij deze oplossing kunnen de wijkagenten meer in hun wijk aanwezig zijn.

Lionel Delhalle, ICT-coordinator Politiezone La Louvière



Samenvatting

  • Uitdaging: Governance en compliance
  • Sector: Overheid
  • Bedrijfsgrootte: Grote organisaties
  • Oplossing: Workplace Services

Contact

Onze experts staan voor je klaar

Benieuwd wat Ricoh voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem contact op